اجرای احکام اخطار دفاعیه و آرای صادره در منطقه هفت

رئیس اداره اجرای احکام از اخطار دفاعیه و آرای صادره جدید و ابلاغ اخطار و آرا که از این پس در واحد اجرای احکام اسکن و آرشیو خواهد شد خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، مهندس سعیدی رئیس اداره اجرای احکام منطقه هفت با اشاره به الکترونیکی شدن و جمع آوری اسناد فیزیکی شدن و جمع آوری اسناد فیزیکی اداره اجرایی احکام گفت: تمامی اتفاقات جاری در پرونده‌‌ای اجرای احکام به خصوص آرای ماده صد اسکن و در سامانه شهرسازی به روزرسانی می‌شود.
 
وی افزود: در پی بازدیدهای دکتر نگهبان از واحدهای اجرایی و ستادی منطقه و در همین حال حضوری در اداره اجرای احکام مقدر شده تمام پرونده‌های فیزیکی جمع آوری و ضمن بازبینی و یکپارچه سازی مجدد در سامانه شهرسازی ثبت شود.
 
رئیس اداره اجرای احکام منطقه هفت تصریح کرد: اخطار دفاعیه و آرای صادره جدید و ابلاغ اخطار و آرا از این پس در واحد اجرای احکام اسکن و آرشیو خواهد شد.
 
وی اظهار داشت: کلیه پرونده‌های اجرای احکام اسکن می‌گردد و بنابر تدابیر شهردار منطقه و ضرورت تجمیع فیزیکی پرونده‌های ملکی در بایگانی مرکزی شهرسازی کلیه پرونده‌های موجود در واحد اجرای احکام که دارای کمیسیون‌های ماده صد شهرداری بودند از این اداره به بایگانی معاونت شهرسازی و معماری منتقل شدند.
 
سعیدی برشمردن مزایای بایگانی اسناد به صورت الکترونیکی خاطرنشان کرد: سریع و در دسترسی به محتویات اسناد، دستورات ابلاغی بر پرونده‌ها و به روز رسانی لحظه‌ای از جمله مزیت‌های این اقدام است که همکاران شاغل در منطقه و نواحی حسب نیاز با ورود به سامانه شهرسازی و بایگانی الکترونیک اسناد می‌تواند از امکانات این سامانه استفاده کنند.
انتهای‌پیام/

برچسب ها: احکام ، دفاعیه ، منطقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار