مدیر کل تجهیزات پزشکی سازمان تامین اجتماعی:

افزایش کیفیت سلامت مردم در گرو "سلامت الکترونیک"

در سیستم پکس در مراکز درمانی خود استقبال می‌کنیم و برای اجرای این طرح تمامی رایانه‌ها را ارتقاء دادیم.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، دکتر باباخانی مدیر کل تجهیزات پزشکی سازمان تامین اجتماعی را اولین خریدار خدمت درمان و دومین تولید کننده خدمات درمانی با ۷۷ بیمارستان و ۲۷۵ مراکز درمانی سرپایی دانست و گفت: ۲۵ درصد خدمات درمانی در این مراکز انجام می‌شود. 

وی گفت: در بحث سلامت و بیمه الکترونیک اگر سازمان‌های بیمه گر مداخله نداشته باشند، راه اندازی آن با مشکل مواجه خواهد شد. 

بابا‌خانی افزود: تامین اجتماعی موظف است که حمایت مالی از این بخش کرده و معتقدیم افزایش کیفیت سلامت مردم در گرو سلامت الکترونیک است. ما در پکس و هم در پاتولوژی و بخش‌های دیگر وارد شدیم. 

وی گفت: تمامی رایانه‌ها را ارتقاء دادیم و اگر بخواهیم در این زمینه موقف باشیم، باید از مراکز علمی کمک بگیریم. ما در حال انعقاد تفاهم نامه با پژوهشکده هستیم که باید این کار در تامین اجتماعی اجرایی شود، زیرا ما معتقد هستیم که اگر در تامین اجتماعی اجرا شود، به مرور در کل کشور هم اجرایی می‌شود و با اینکه هزینه زیادی دارد اما ما این را جزو هزینه نمی‌دانیم. 

وی خاطر نشان کرد: ما در تامین اجتماعی آمادگی کامل داریم و در بخش دیجیتالیزه کردن دستگاه‌های رادیولوژی قدیمی تمایل زیادی به نوسازی و افزایش کیفیت این سیستم‌ها داریم. باید کاری کنیم که بیماران فقط دغدغه‌ بیماری را داشته باشند. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار