همراه با پرواز سیمرغ امید/83 ؛

"مهدی پاکدل": جشنواره سی و دوم از دبیری متخصص بهره‌مند است

جشنواره فیلم فجر امسال پس از مدتها از دبیری متخصص بهره‌مند شده است.

مهدی پاکدل بازیگر و یکی از  کارگردانان  فیلم سینمایی " فردا " در خصوص شکل‌گیری این پروژه و ورود به حوزه کارگردانی باشگاه خبرنگاران حوزه سینما  باشگاه خبرنگاران گفت: ورود به حوزه کارگردانی برای من یک تصمیم عجولانه نبوده و سال‌ها در خصوص آن فکر کرده بودم.
 
وی افزود:  البته در ابتدای ورود به عرصه هنر در رشته تدوین فعالیت  می‌کردم و سپس وارد بازیگری شدم و به دلیل مشغله کاری از حوزه کارگردانی فاصله گرفتم.
 
پاکدل در ادامه در خصوص شکل گیری پروژه " فردا " اظهار داشت: شکل‌گیری پروژه " فردا" 8 ماه پیش آغاز شد و من و ایمان افشاریان تصمیم به ساخت این فیلم گرفتیم و  5 ماه از صرف نوشتن فیلمنامه کردیم.
 
وی افزود: این فیلم داستان دختری را روایت می‌کند که علاقه به عکاسی دارد و همراه به مادرش راهی سفر عکاسی می شود که در این سفر اتفاقاتی برای او پیش می آید.
 
 پاکدل در خصوص موسیقی و پایان پروژه تصریح کرد: موسیقی این فیلم توسط بهزاد عبدی در اوکراین ساخته  شد و در حال حاضر تمام مراحل فنی " فردا " به اتمام رسیده است.
 
 وی در خصوص جشنواره فیلم فجر و دبیری جدید آن گفت: امسال  با  دولت جدید و دبیری جشنواره فیلم فجر روح تازه‌ای در آن دمیده شده و نوید یک جشنواره باشکوه را می دهد.
 
وی افزود: سی و دومین جشنواره فیلم فجر میزبان تعداد کثیری از آثار ساخته شده فیلمسازان پیشکسوت و جوان کشورمان است و حضور دوباره فیلمسازان نامی کشورمان در عرصه سینما بسیار خوشحال کننده است فیلمسازان جوان خواهد شد.
 
 پاکدل در خصوص دبیری جشنواره افزود: علیرضا رضا داد مدیری با سابقه است که در گذشته خود را ثابت کرده اما متاسفانه جشنواره چند سالی از حضور چنین افراد متخصص غافل بوده است.
 
وی خاطر نشان کرد: ما تلاشمان را برای هر چه بهتر شدن فیلم کردیم تا اثری خوب تولید کنیم، امیدوارم این فیلم مورد توجه مخاطبان و هیات داوران قرار گیرد.
 
گفتنی است؛ در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون صادق صفایی، علی دهکردی، امیر رضا دلاوری، مجید آقا کریمی، سوده شرحی، محمدرضا علی‌مردانی، علیرضا شجاع نوری و ستاره اسکندری حضور دارند و بهنوش طباطبایی مجری طرح  جانشین تهیه کننده در این اثر هستند.
 
فیلم سینمایی " فردا " اولین ساخته مهدی پاکدل و ایمان افشاریان در مقام کارگردانی است و این فیلم در بخش نگاه نو سی و دومین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.
 

گفتگو از منا شمسایی

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار