حاجیلو: این برد هدیه ما به فتح‌الله‌زاده است

اصغر حاجیلو درخصوص برد 2 بر صفر نوجوانان استقلال مقابل پرسپولیس گفت: خوشحالم که این برد ساعاتی قبل از دربی بزرگسالان انجام گرفت تا این پیروزی در بالا رفتن روحیه و انگیزه بازیکنان استقلال تاثیر بگذارد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، اصغر حاجیلو درخصوص برد 2 بر صفر نوجوانان استقلال مقابل پرسپولیس گفت: خوشحالیم که این برد ساعاتی قبل از دربی بزرگسالان انجام گرفت تا این پیروزی در بالا رفتن روحیه و انگیزه بازیکنان استقلال تاثیر بگذارد.

مدیر آکادمی فوتبال استقلال این برد را به فتح‌الله‌زاده، امیر قلعه‌نویی، بازیکنان و هواداران استقلال تقدیم کرده و گفت: این برد هدیه ناقابلی از سوی ما به مدیرعامل محترم باشگاه هم بود تا اینگونه از زحماتش تشکر کرده باشیم.

پیشکسوت استقلال در خصوص این بازی گفت: شرایط بازی خیلی سخت بود و جو خوبی در ورزشگاه میزبان حاکم نبود، خوشبختانه ما با وجود این شرایط بازهم توانستیم به پیروزی برسیم.

وی در ادامه گفت: خوشحالم که امسال محمود انصاری را به عنوان سرمربی نوجوانان استقلال انتخاب کردم او در همین بازی نشان داد چقدر مربی بادانشی است و واقعاً این برد خستگی یک ساله را از تنم بیرون آورد.

 حاجیلو در پایان اعلام کرد: ما در این بازی دو بازیکن‌مان را به دلیل حضور در اردوی تیم‌ملی دراختیار نداشتیم. دو بازیکن ما در اردوی تیم‌ملی حضور داشتند، اما با این وجود خوشبختانه توانستیم به پیروزی برسیم تا در رده دوم جدول قرار بگیریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار