یک مقام آمریکایی؛

ایران تنها می تواند 4.2 میلیارد دلار از دارایی های خود را برداشت کند

یک مقام آمریکایی با تاکید بر اینکه دارایی ایران در خارج از این کشور 100 میلیارد دلار است،تاکید کرد:ایران تنها می تواند 4.2 میلیارد دلار از دارایی های خود را برداشت کند

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از رویترز:یک مقام بلند پایه دولت آمریکا روز جمعه در سخنانی گفت:سرمایه ایران در خارج از این کشور 100 میلیارد دلار است که بر اساس توافقنامه هسته ای ژنو میان این کشور و گروه 5+1 که در سال گذشته میلادی امضا شد،تهران تنها می تواند 4.2 میلیارد دلار ان را برداشت کند.

این مقام آمریکایی که نخواست نامش فاش شود گفت:این حساب ها در کشورهای مختلف است و واردات نفت از ایران بخش بزرگی از ان را تشکیل می دهد و ایران به دلیل تحریم های نفتی و دیگر اقدامات قادر به استفاده از انها نبوده است.

این مقام آمریکایی در ادامه افزود:ایران مشخص خواهد کرد که این میزان سرمایه را از کدام حساب خود برداشت خواهد کرد، و در ادامه افزود:مقامات غربی نیز مدمات تحویل این پولها را در چند نوبت و در خلال 6 ماه فراهم خواهند کرد تا ایران به التزامات خود بر اساس توافق ژنو عمل کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، ایران ، سرمایه ، دلار ، نفت ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یوسف
۰۹:۰۱ ۲۸ دی ۱۳۹۲
مردشور خودشون و ارباباشون
Iran (Islamic Republic of)
محمدسجادگودینی
۲۱:۳۴ ۲۷ دی ۱۳۹۲
یا سلام:
به این مقام امریکایی بگید شما گاوی را که در عراق و افقانستان زاییدید بزرگ کنید درون مسایل ایران هم دخالت نکنید با این حقوق بشر مسخرتون
آخرین اخبار