به مناسبت هفته وحدت؛

"مولودنامه" در سیمای کردی شبکه سحر روی آنتن می‌رود

"مولودنامه" عنوان ویژه برنامه سیمای کردی شبکه سحر است که به مناسبت هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) به مدت 4 روز به صورت زنده پخش می‌شود.

به گزارش حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه بین‌المللی سحر، این برنامه در 4 قسمت 70 دقیقه‌ای به صورت زنده روی آنتن سیمای کردی می‌رود و مصطفی محمودی تهیه و کارگردانی آن را بر عهده دارد.

محمودی در مورد آیتمء‌های این برنامه گفت: در هر برنامه یک مهمان حضوری داریم که شامل خواننده، شاعر و خوشنویس کردزبان و همچنین یک نفر بازیگر ایرانی است.

وی افزود: خواننده کردزبان به صورت مستقیم در استودیو به اجرای قطعات شاد کردی می‌پردازد و شاعر کردزبان نیز اشعاری در مدح و ستایش حضرت محمد مصطفی (ص) قرائت می‌کند. یکی از خوشنویسان قرآنی برجسته کردزبان مهمان دیگر برنامه "مولودنامه" است و آثار هنری خود را به نمایش می‌گذارد. چ

مصطفی محمودی در ادامه به حضور حسن جوهرچی بازیگر باسابقه ایرانی در این برنامه اشاره و تصریح کرد: به مناسبت پخش تله فیلم "سیاه سپید" در هفته وحدت از سیمای کردی، این بازیگر ایرانی که نقش "ابوسفیان" را در این فیلم ایفا کرده است مهمان برنامه خواهد بود و در مورد تجربه‌های خود در عرصه بازیگری سینما و تلویزیون با بینندگان کردزبان سخن می‌گوید.

وی همچنین از ارتباط زنده تصویری با مراکز کردنشین خبر داد و اظهار کرد: در این برنامه هر شب با یکی از مراکز کردنشین ایران شامل مهاباد، سنندج، کرمانشاه و همچنین اربیل عراق ارتباط زنده تصویری داریم که شامل بخش‌هایی همچون گفت و گوی با کارشناس مذهبی، گزارش مردمی و وله‌های تصویری خواهد بود.

محمودی در پایان گفت: مسابقه تلفنی، نماهنگ، تواشیح و تصویر- نریشن از دیگر آیتم های ویژه برنامه "مولودنامه" است.

عبداله عابدی (مجری)، مژده طاهری (دستیار تهیه) و عبدالباسط عیسی زاده (مترجم همزمان) از جمله عوامل تهیه این برنامه هستند.

گفتین است، "مولودنامه"امروز  28 دی ماه ساعت 20:30 به وقت تهران به صورت زنده از سیمای کردی شبکه سحر پخش خواهد شد.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.