آخر هفته با بسته هفتگی دریچه – شماره 40؛

بهترین و جالب‌ترین بازی‌هاي تلفن همراه در هفته‌اي که گذشت + دانلود

از اینجا می‌توانيد بهترين و جالب‌ترین بازی‌های اين هفته دريچه را دانلود کنيد؛ بازی‌هایی که به انتخاب شما کاربران محترم جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات؛ بسته هفتگی دریچه شما را در جریان بهترین و جالب‌ترین بازی‌ها قرار می دهد. آن دسته از کاربرانی که در طول هفته نمی توانند به صفحه دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران سر بزنند می‌توانند آخر هفته بهترین‌ها را در قالب یک بسته خبری دریافت کنند.





Candy Crush Saga؛

یکی از محبوب ترین بازی‌ها را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید + دانلود

 بازی Candy Crush Saga یکی از محبوب ترین و البته سرگرم کننده‌ترین بازی‌ها برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی است، که با بیش از 300 میلیون بار دانلود توانسته امتیاز 4.4 را در گوگل پلی از آن خود کند. Candy Crush Saga در سبک Marble Blast  می‌باشد و باید با کنار هم قرار دادن آبنبات‌های رنگی مراحل بازی را به پایان برسانید.




برای اندروید؛

بازی هیجان انگیز بیلیارد + دانلود

بازی Pool Break Pro یک بازی زیبا و مهیج است که توانسته از 5 امتیاز 4.6 را به خود اختصاص دهد. این بازی با اینکه حجم کمی دارد ولی گرافیک آن نسبت به حجم بازی فوق العاده است.




بازی "بولینگ" برای سیمبین + دانلود

بازی Bowling Master بولینگ با گرافیک فوق العاده و کنترل آسان یکی از بهترین بازی  های بولینگ برای گوشی های دارای سیستم عامل سیمبین است. بازی در مکان های مختلف مانند: کلاسیک، در چمن، در آب و در فضا برگزار می شود، قوانین این رشته ورزشی در تمامی مکان ها یکسان است. توپ را روی سطح مسطح بغلتانید و سعی کنید تمامی هدف ها را مورد اصابت قرار دهید. با کسب بالاترین امتیازات می توانید عنوان قهرمانی جهان را به خود اختصاصی دهید.

 


بخش اول؛

10 بازی جذاب برای پلتفرم جاوا + دانلود

هر چند امروزه اکثر بازی ها و نرم افزارها برای گوشی های هوشمند و به ویژه اندروید ارائه می شوند و ولی در کشور ما افرادی زیادی از گوشی های دارای سیستم عامل جاوا استفاده می کنند و دریچه قصد دارد تعدادی بازی جذاب و پر طرفدار برای این سیستم عامل را برای شما معرفی و آماده دانلود کند.



برای پلتفرم جاوا؛

تخم مرغ ها را نجات دهید + دانلود بازی

به نظر شما این افسانه است که یک گرگ، تخم مرغ ها را نجات دهد؟ این بازی Wolf and Eggs یکی از اعتیاد آورترین بازی های موجود برای پلتفرم جاوا است، در این بازی یک گرگ خاکستری وظیفه دارد از اصابت تخم مرغ ها به زمین جلوگیری کند و آن ها را در یک سبد جمع آوری کند. بازی دارای گرافیک، انیمیشن و موسیقی متن بسیار جذابی است، این ویژگی ها سبب محبوبیت آن شده اند. بازی دارای حالت های مختلفی از سختی است، که هر چه بازی سخت باشد شما باید سرعت عمل بیشتری در جمع آوری تخم مرغ ها داشته باشید.


  


بازی "سونیک" برای سیمبین + دانلود

بازی سونیک را می توان بهترین و محبوب ترین شخصیت کنسول سگا دانست. در این بازی Sonic The Hedgehog Genesis شما وظیفه دارید، با نهایت سرعت بدوید و از موانع موجود در بازی عبور کنید. البته فقط وجود موانع مختلف برای شما دردسر ساز نمی شود، بلکه اصلی ترین مشکل شما حیوانات موجود در بازی هستن که در صورت برخورد با آن ها امتیازات یا جان خود را از دست خواهید داد. بازی دارای بخش های مختلفی است که هر بخش به سه مرحله تقسیم می شود، در پایان هر بخش شما باید با یک موجود مکانیکی قدرتمند و خطرناک رو به رو شوید که باید آن را نیز از بین ببرید تا به مراحل بعد راه پیدا کنید.
  
 


TRAFFIC RACER برای اندروید؛

در بزرگراه‌ها به مسابقات بپردازید + دانلود

بازی TRAFFIC RACER یکی از بهترین بازی ها در سبک هیجانی و رانندگی است که از گرافیک 3D برخوردار است و توانسته امتیاز 4.7 را از 5 در گوگل پلی از آن خود کند. داستان بازی به این صورت است که شما در بزارگراه ها به مسابقه با رقیبانتان خواهید پرداخت، بزرگراه ها ترافیک روانی دارند پس باید با شتاب از میان ماشین ها حرکت کنید و نفر اول مسابقه شوید تا امتیاز بالایی را کسب کنید با کسب امتیاز بالا شما قادر خواهید بود تا ماشین جدیدی را برای خود بخرید.




برای جاوا؛

بازی جذاب Modern Combat 4: Zero Hour + دانلود

در بازی اکشن Modern Combat در نقش یک جنگجوی شکست ناپذیر ظاهر شوید. شما به عنوان یک سرباز وظیفه شناس ماموریت دارید تا به کشورهای مختلف سفر کنید و با دشمنانتان مبارزه نمایید. وجود تجهیزات جنگی همچون هلی کوپتر، تانک و ماشین های پیشرفته جنگی موفقیت شما را تضمین می کند.




Hill Climb Racing؛

بازی اندرویدی صعود به تپه + دانلود

در بازی Hill Climb Racing شما وسیله‌های نقلیه متفاوتی از جمله ماشین، تانک، موتور و ... دارید که بعد از انتخاب وسیله نقلیه مورد نظر و جاده بازی شروع می شود سعی کنید سکه هایی که در مسیر راهتان هست را جمع کنید و با نهایت سرعت حرکت کنید. در واقع این بازی یکی از جالب ترین و اعتیاد‌ آور‌ترین بازی‌های رانندگی است که بر اساس فیزیک برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی ساخته شده است.




بازی "عصر یخبندان" برای پلتفرم جاوا + دانلود

 عصر یخبندان به عنوان معروف ترین و پر فروش ترین انیمیشن در جهان معروف است و بسیاری از علاقه مندان به این کارتون دوست دارند در تلفن همراه خود بازی این انیمیشن جذاب را داشته باشند. در این گزارش قصد معرفی نسخه جاوا بازی عصر یخبندان را داریم. جهان در حال نابودی است و منابع غذایی به شدت کاهش یافته اند، باید سعی کنید با مدیریت صحیح خود شرایط را برای ادامه حیات سایر حیوانات محیا کنید. شما در بازی Ice age village در نقش یک مامور ظاهر می شوید و وظیفه دارید سایر حیوانات را از خطر انقراض نجات دهید

 


بازی "تنیس روی میز" برای ios + دانلود

بازی تنیس روی میز یکی سریع ترین بازی های توپی جهان است، که برای عملکرد مناسب در این بازی باید دارای سرعت و دقت عمل بالایی باشید. در این گزارش قصد معرفی شبیه ساز تنیس روی میز برای گوشی های دارای سیستم عامل ios را داریم. مهم نیست که مبتدی هستید یا حرفه ای، بازی Virtual Table Tennis 3 می تواند با گرافیک و شبیه سازی فوق العاده خود هیجان را به شما هدیه دهد. شما می توانید با دو سبک متفاوت به مسابقه بپردازید: 1- انفرادی - 2 - تیمی؛ در این حالت شما با بازیکن مجازی یار می شوید و در برابر حریفان به مسابقه می پردازید. در ابتدا شما می توانید به وسیله بازی آموزش های لازم را فرا بگیرید و در بازی های دوستانه شرکت کنید تا برای مسابقات جهانی آماده شوید.



ویژه اندرویدی ها؛

بازی موتور سواری برای تلفن همراه + دانلود

 از محبوب ترین بازی های موجود در فروشگاه گوگل پلی، بازی های موتور سواری هستند که پرطرفداران فراوانی را برای خود جذب کرده اند. بازی موتور سواری Dhoom:3 the game برگرفته شده از داستان یک فیلم هندی است و اتفاقات موجود در آن در خیابان های شهر شیکاگو رخ می دهد، شما وظیفه دارید برای نجات جان خود و دوستانتان با نهایت سرعت در خیابان رانندگی کنید و از دست پلیس های شهر فرار کنید. برای افزایش سرعت موتور خود سعی کنید سکه ها و امتیازات موجود در مسیر را جمع آوری کنید تا بتوانید در مواقع مورد نیاز نیترو (شتاب دهنده سرعت) خریداری کنید.



بازی "هنر جنگ" برای سیمبین + دانلود

Warcraft 2 را می توان اولین بازی استراتژیک به سبک واقعی دانست. هنر جنگ یک بازی شناخته شده در سراسر جهان است، مهم ترین علت شناخته شدن بازی، داستان جذاب و هیجان انگیز آن است که کاربر را به سمت خود جذب می کند. شما می توانید در محیط بازی برای خود یک نقشه اختصاصی با ویژگی های دلخواه طراحی کنید، نقشه هایی ایجاد کنید که دشمنان قادر به تشخیص نقاط ضعف آن نباشند تا بتوانید به راحتی به پیروزی برسید.







گردآوری از: سالار واعظی







اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۳:۲۲ ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
بازی های جدید بزارید لطفا
Iran (Islamic Republic of)
عارف
۱۶:۳۴ ۰۵ بهمن ۱۳۹۲
خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
عارف
۱۶:۳۴ ۰۵ بهمن ۱۳۹۲
خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
عارف
۱۶:۳۴ ۰۵ بهمن ۱۳۹۲
خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
عارف
۱۶:۳۴ ۰۵ بهمن ۱۳۹۲
خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
عارف
۱۶:۳۴ ۰۵ بهمن ۱۳۹۲
خوب بود
آخرین اخبار