درگیری جوانان فلسطینی با نظامیان صهیونیست در کرانه باختری

جوانان فلسطینی در محکومیت طرح صهیونیستی مصادره اراضی فلسطینیان در منطقه الاغوار در شمال کرانه باختری تظاهرات کردند

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری شین هوا: جوانان فلسطینی و نظامیان رژیم صهیونیستی روز شنبه در منطقه الاغوار در شمال کرانه باختری رود اردن درگیر شدند.

جوانان خشمگین فلسطینی در محکومیت طرح اسراییلی مصادره اراضی فلسطینیان در منطقه الاغوار تظاهرات کردند ولی با واکنش شدید نظامیان اسراییلی مواجه شدند.

غسان دغلس مسئول پرونده شهرک سازی ها در کرانه باختری رود اردن گفت:ارتش اسراییل تظاهرات فلسطینیان را که امروز در مخالفت با طرح مصادره اراضی الاغوار در شمال کرانه باختری رود اردن برپا شده بود به شدت سرکوب کرد و جوانان فلسطینی نیز در صدد مقابله با اقدامات تحریک آمیز اسراییلی ها برآمدند و با آنان درگیر شدند.

دغلس افزود ، نظامیان ارتش اسراییل سه فعال صلح طلب شرکت کننده در این تظاهرات را که دو نفر از آنان خارجی بودند بازداشت کردند.

به گزارش این خبرگزاری،  نظامیان اسراییلی برای سرکوب تظاهرات فلسطینیان از گازهای سمی و گلوله پلاستیکی استفاده و شماری را مصدوم و مجروح کردند.

این تظاهرات از ورودی روستای " الجفتلک " در الاغوار آغاز شد و شرکت کنندگان در آن پرچم های فلسطین را حمل کردند و شعارهای از جمله "طرح یهودی سازی الاغوار هرگز تصویب نخواهد شد"
و "الاغوار سرزمینی متعلق به فلسطینیان است و از یک وجب از آن چشم پوشی نمی کنیم" سردادند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار