مسافران احتمالی جام جهانی/ پولادی

مهرداد پولادی هافبک باشگاه فوتبال پرسپولیس با توجه به مصدومیت‌های مداومش همیشه مورد توجه سرمربی تیم ملی قرار می‌گیرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران مهرداد پولادی هافبک باشگاه فوتبال پرسپولیس با توجه به مصدومیت‌های مداومش همیشه مورد توجه سرمربی تیم ملی قرار می‌گیرد. 

مهرداد پولادی به دلیل بازی‌های موفقش در لیست تیم ملی قرار گرفت مدتی است به دلیل مصدومیت از بازی‌ها به دور است اما باز هم در لیست کی‌روش قرار می‌گیرد. 

سرمربی تیم ملی اعتقادی خاص به وی دارد همین امر احتمال حضور پولادی را در لیست سرمربی تیم ملی برای باز‌ی های جام جهانی 2014 افزایش می‌دهد این مسئله موجب شد تا رزمه‌ای از پولادی فراهم کنیم. 

مهرداد پولادی مازندرانی که در حال حاضر بازیکن تیم فوتبال باشگاه پرسپولیس تهران در لیگ برتر است متولد هفتم اسفندماه 1365 و زاده کرج است. 

پدر و مادر پولادی متولد کلاردشت مازنداران هستند پولادی از رده‌ی پایه در تیم پیکان وارد فوتبال حرفه‌ای شده واز باشگاه‌های حرفه ای در رده‌ی بزرگسالان می‌توان پیکان در سال‌های 2006-2007 در هجده بازی دو گل استقلال تهران در سال‌های 2007-2009 در 37 بازی یک گل، تراکتورسازی تبریز در سال‌های 2009-2010 در 30 بازی با زدن شش گل ، مس کرما در سال‌های 2010-2012 در 41 بازی با زدن سه گل، نام برد که بعد از طی این سال‌ها به صورت قرضی در سال 2012 به پرسپولیس تهران آمد و در هفت بازی موفق شد یک گل به ثمر برساند و با انجام دادن بازی‌های موفق تا به حال در این تیم ماندگار شده است و جمعاً بیست‌وسه بازی برای تیم سرخپوش پایتخت انجام داده است. 

پولادی در تیم‌های ملی زیر 20 سال ایران با هشت بازی بدون گل در زیر 23 سال در پنج بازی باز هم بدون زندن گلی بازی کرده است و در حال حاضر هم عضو تیم ملی بزرگسالان می‌باشد. 

از افتخارات مهرداد پولادی می‌توان به قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران در سال 87-88 به همراه تیم استقلال و قهرمانی در جام حذفی در سال 1386-87 با تیم استقلال تهران نام برد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار