همراه با پرواز سیمرغ امید؛/91

تهیه‌کننده "پنج ستاره": جشنواره فیلم فجر در دولت تدبیر و امید پربار خواهد بود

"امیر سماواتی" تهیه‌کننده سینما معیار بررسی کیفیت جشنواره فجر را وابسته به هیئت داوران، ویژگی انتخاب آثار و کیفیت فیلم‌های راه‌یافته به آن دانست.

"امیر سماواتی" تهیه‌کننده در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران، در خصوص جشنواره فیلم فجر سال جاری عنوان کرد: کیفیت جشنواره به فیلم‌های راه‌یافته به آن بستگی دارد.
 
وی افزود: در برابر دنیا، جشنواره‌ها دارای رئیس هیئت داوران و یا ناظر هیئت انتخاب است، امیدوارم در سال‌های آینده، در ایران نیز این موضوع تحقق یابد.
 
این تهیه‌کننده ادامه داد: باید تا آغاز جشنواره منتظر ماند و پس از تماشای فیلم‌ها، در خصوص کیفیت جشنواره نظر دهیم.
 
"امیر سماواتی" اظهار داشت: با توجه به آغاز این جشنواره در دولت تدبیر و امید، انتظار می‌بود شاهد جشنواره‌ای پرمخاطب و پربار باشیم.
 
وی تصریح کرد: من به عنوان تهیه‌کننده قصد شرکت با 3 فیلم در جشنواره فیلم فجر را داشتم، اما به سبب مشکلاتی که برایم پیش آمد، از مخاطبان عذرخواهی کرده و فیلم سینمایی "طبقه وسط" به کارگردانی "شهاب حسینی" را از شرکت در این رویداد سینمایی خارج کردم.
 
سماواتی در خصوص کارگردانی "جمشید افشارزاده" و فیلم "پنج ستاره" اظهار داشت: فیلمنامه "پنج ستاره" برای من بسیار جذاب شرایط ساخت نیز برای آن  فراهم بود.
 
وی افزود: این فیلم‌داران داستانی خوب است که ضمن جذب مخاطب عام، بسیار صادقانه با تماشاگر ارتباط برقرار می‌کند.
 
این تهیه‌کننده همچنین عنوان کرد: "مهشید افشارزاده" در "پنج ستاره" کارگردانی متمایز و ممتازی را از خود ارائه داده و به طور کلی "پنج ستاره" مجموعه‌ای از عوامل طراز اول و درجه این حوزه را در اختیار دارد.
 
وی در خصوص اعمال نظر خ ود در انتخاب بازیگر و سایر عوامل تولید "پنج ستاره" بیان کرد: در ساخت و تولید هر اثر هنری، تمامی دست اندرکاران با یکدیگر تبادل نظر می‌کنند و در تولید این فیلم نیز من و "افشارزاده" با یکدیگر مشورت می‌کردیم اما در نهایت نظر کارگردان فیلم اعمال شده است.
 
انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار