باریک ترین تبلت 7 اینچی بازار با قابلیت مکالمه تلفنی

جدیدترین تبلت 7 اینچی آندروییدی Lenovo با نام IdeaTab S5000 با قابلیت مکالمه تلفنی به بازار آمد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ این تبلت 7 اینچی که برای اولین بار در نمایشگاه IFA 2013 معرفی شد و جزو برندگان جایزه محصولات برتر در نمایشگاه CES 2014 بوده است با ضخامت 7.9 میلی متر باریک ترین تبلت 7 اینچی بازار به حساب می آید. همچنین S5000 که با گارانتی آوات و با قیمت 780 هزار تومان روانه بازار ایران شده، تنها 246 گرم وزن دارد و تقریبا 20 درصد سبک تر از تبلت های 7 اینچی در بازار است.
صفحه نمایش این تبلت با روشنایی 350 nit از نوع HD و رزولوشن 800*1280 دارای زاویه دید گسترده ای است. همچنین این مدل از تبلت های IdeaTab لنوو دارای دوربین 1.6 مگاپیکسلی در جلو و دوربین 5 مگاپیگسلی در پشت است. دوربین S5000 می تواند کدهای QR را از فاصله زیادی شناسایی و همچنین عکس ها و فیلم های باکیفیتی ثبت کند.

تبلت  S5000 لنوو که مبتنی بر آندرویید جیلی بین به بازار عرضه می شود، دارای پردازنده 4 هسته ای 1.2 گیگاهرتزی Media Tek و یک گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی است.
تبلت جدید Lenovo دارای پورت USB on the go است و با باتری 3450 میلی آمپری می تواند تا 8 ساعت با وای فای و تا 6 ساعت بدون وقفه فیلم HD پخش کند.

گفتنی است تبلت IdeaTab S5000 به صورت پیش فرض با نرم افزارهای سفارشی کاربر برای به اشتراک گذاری عکس، فیلم، اسناد و نرم افزارهای محافظ و پشتیبان گیری به بازار عرضه می شود.

برچسب ها: دریچه ، لنوو ، تبلت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سروش
۰۹:۱۷ ۰۲ بهمن ۱۳۹۲
باتري 3450 ميلي آمپر براي يه تبلت ضعيفه. زود تموم ميشه. تازه همين 3450 هم براي 8 ساعت دوام نمياره. اكثر كمپاني ها اطلاعات دروغ به خريدارانشون ميدن. تبلت رو كه خريدي آوردي خونه و باهاش كار كردي ميبيني بجاي 8 ساعت فقط 4 يا 5 ساعت دوام داره!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۰۱ ۰۱ بهمن ۱۳۹۲
سلام،قيمتش چقدره وچه سيم كارتهايي راساپورت ميكنه؟ازكجا ميشه تهيه كرد؟
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۹:۵۳ ۰۱ بهمن ۱۳۹۲
سلام،قيمتش چقدره وچه سيم كارتهايي راساپورت ميكنه؟ازكجا ميشه تهيه كرد؟
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۹:۵۴ ۳۰ دی ۱۳۹۲
سلام ببخشید قیمتش چنده؟
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۸:۵۱ ۳۰ دی ۱۳۹۲
با سلام آیا سیم کارت رایتل رو ساپورت میکنه و قیمت آن چند . با تشکر
آخرین اخبار