در رتبه بندی جهانی 4ICU؛

دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رده دوم کشوری قرار گرفت

در جدید‌ترین رتبه بندی وب سایت دانشگاههای جهان 4ICU، دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رده دوم کشوری در میان دانشگاههای علوم پزشکی کشور قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، در این رتبه بندی که نتایج آن در ۲۰ ژانویه ۲۰۱۴ اعلام شده است، دانشگاه علوم پزشکی مشهد توانست با کسب رتبه جهانی ۱۰۰۳ پس از دانشگاه علوم پزشکی تهران، رتبه دوم در بین دانشگاهای علوم پزشکی کشور را کسب کند. ضمن آنکه به ترتیب دانشگاههای علوم پزشکی شیراز رتبه ۱۴۸۳، علوم پزشکی اصفهان رتبه ۱۶۱۳، علوم پزشکی شهید بهشتی رتبه ۲۱۰۵ و علوم پزشکی تبریز رتبه ۲۴۴۱ را در این رتبه بندی کسب کردند. 

بنابراین گزارش، در رتبه بندی جدید 4ICU که مرکز آن در سیدنی استرالیا قرار دارد، وب سایت ۱۱۳۰۷ دانشگاه از ۲۰۰ کشور جهان بر اساس شاخص‌های وب سایت Google Page Rank (رتبه سایت در گوگل)، Alexa Traffic Rank (رتبه ترافیک سایت در الکسا)، Referring Domains (تعداد سایت‌هایی که سایت دانشگاه را به بازدیدکنندگان معرفی کرده‌اند)،) Citation Flow میزان لینک دهی به سایت دانشگاه) و Trust Flow (ارزشمند بودن و کیفیت لینک‌های داده شده به سایت دانشگاه) رتبه بندی شده‌اند.


انتهای پیام/
برچسب ها: دانشگاه ، علوم پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار