آخر هفته با بسته هفتگی دریچه – شماره 41؛

بهترین "بازی‌هاي تلفن همراه و رايانه" در هفته‌اي که گذشت + دانلود

از اینجا می‌توانيد بهترين و جالب‌ترین بازی‌های اين هفته دريچه را دانلود کنيد؛ بازی‌هایی که به انتخاب شما کاربران محترم جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات؛ بسته هفتگی دریچه شما را در جریان بهترین و جالب‌ترین بازی‌ها قرار می دهد. آن دسته از کاربرانی که در طول هفته نمی توانند به صفحه دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران سر بزنند می‌توانند آخر هفته بهترین‌ها را در قالب یک بسته خبری دریافت کنند.

 



برای رایانه؛

به صورت سه بعدی شطرنج بازی کنید + دانلود

Chess3D یک بازی مهیج شطرنج با گرافیک بالا و به صورت سه بعدی است که امكان بازی كردن را با كامپیوتر به صورت دو نفره را مهیا می کند. شطرنج یک بازی دونفره است که بر روی صفحهٔ ۸×۸ شطرنج و با استفاده از مهره‌های شطرنج (شاه، وزیر، رخ، فیل، اسب و سرباز) انجام می‌گیرد. هر یک از مهره‌های شطرنج به شکل مخصوصی حرکت کرده و قادر به زدن مهره‌های حریف نیز هستند. هدف این بازی شه‌مات کردن حریف است یعنی ایجاد وضعیتی که شاه حریف هیچ راهی برای فرار نداشته باشد.
در این بازی محیطی سه بعدی در اختیار شماست که امکان انتخاب نوع مهره و تخته برای شما فراهم است. اگر بخواهید با رایانه بازی کنید، باید تجربه صدها نوع بازی را به همراه داشته باشید تا پیروز از میدان خارج شوید.

 

 


نامزد بهترين بازي رانندگي جهان؛

بهترين شبيه ساز مسابقات فرمول يك+ دانلود

اگر از طرفداران فرمول ۱ هستید، بازی F1 2013 می تواند یک شبیه سازی فوق العاده را از این بازی در رایانه، ایکس باکس و پلی استیشن شما ایجاد کند. این بازی از قوانین و ویژگی های مسابقات فرمول 1 پیروی می کند و در آن ۱ تیم در قالب ۲۲ راننده در ۱۹ پیست اصلی با یک دیگر به رقابت می پردازند.

 


اندرويد؛

بازي فكري اتصال نقطه به يكديگر + دانلود

شما باید در این بازی نقطه های همرنگ را ظرف مدت 60 ثانیه به یکدیگر متصل کنید. سرعت عمل خود را ثابت کنید و با استفاده از آن دوستان خود را به چالش بکشانید

 

 


 

بازی هیجان انگیز "شورش مرغ ها" برای اندروید + دانلود

Chicken Revolution یکی از هیجان انگیزترین بازی های اندرویدی است که می تواند برای ساعت ها شما را سرگرم کند. در این بازی مرغ های مزرعه علیه شما متحد شده اند و قصد شورش دارند، هدف آن ها از شورش فرار از مزرعه است. شما باید به هر قیمتی که شده است از خروج آن ها جلوگیری کنید و مرغ ها را در مزرعه نگه دارید حتی اگر مجبور شدید آن ها را بکشید. قدرت مرغ ها را دست کم نگیرید، زیرا آن ها سلاح های جنگی و موشک دارند. شما می توانید برای مقابله با مرغ ها کارهایی مانند: کتک زدن آن ها با چوب گلف، ایجاد و تقویت حصارها، استفاده از بمب آتش و ... را انجام دهید.
 
 

 


 

بازی خاطره انگیز "مار و پله" برای پلتفرم جاوا

 بازی مار و پله خاطره انگیز ترین و بهترین سرگرمی کودکان دهه 60 و 70 بوده است و حال اگر باز هم علاقه به این بازی جذاب دارید، می توانید آن را در تلفن همراه دارای پلتفرم جاوا داشته باشید و بازی کنید. در این بازی شانس حرف اول را می زند، زیرا اگر بتوانید خود را به شماره هایی که نردبان در آن ها وجود دارد برسانید، می توانید به راحتی به خانه های پایانی برسید و سریع تر بازی را به پایان برسانید. اما اگر شانس نداشته باشید و بر روی شماره هایی بروید که نیش مار در آن ها وجود دارد، کار شما سخت خواهد شد و شانس پیروزی کاهش خواهد یافت. همه شرایط ذکر شده مربوط به اعداد ظاهر شده در تاس بازی است.
 
 

 


رایانه؛

بازی زیبا و کم حجم + دانلود

Smuggle Truckیک بازی بر اساس فیزیک رانندگی است که در آن شما باید در حداقل زمان ممکن، مسافران خود را با جابه جایی آن ها به صورت قاچاق در سراسر مرز، نجات دهید. تکان های شدید ماشین، گرفتن نوزادان تازه متولد شده، رانندگی در مکان های خطرناک و ناهموار مانند کوه ها، بیابان ها و جنگل ها، در انتظار شما خواهد بود. شما هم اکنون می توانید این بازی مهیج را که در آن نقش یک قاچاق چی انسان را دارید ،دانلود کنید.

 

 


برای پلتفرم جاوا؛

پنگوئن های یخ زده را نجات دهید + دانلود بازی

 Frozen penguin 2 یک بازی ساده و هیجان انگیز برای پلتفرم جاوا است، در این بازی شما باید برای نجات دوستانتان سعی کنید، جان خود را به خطر بی اندازید و  مهارت تیراندازی تان را نشان دهید. شاید انجام این کار در نگاه اول بسیار ساده و راحت به نظر  برسد، اما این طور نیست و برای مورد اصابت قرار دادن پنگوئن های یخ زده باید دارای مهارت بالایی باشید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: وجود مراحل متعدد، داستان هیجان انگیز، گرافیک مناسب و ... اشاره کرد.
 
 

 


 

بازی شطرنج واقع گرایانه برای اندروید + دانلود

رشته ی ورزشی شطرنج را می توان فکری ترین ورزش جهان دانست برای انجام این بازی نیازی به وسایل خاص نیست و شما می توانید بازی را در تلفن همراه هوشمند خود انجام دهید. این بازی Warrior chess با بقیه ی بازی های شطرنج یک فرق اساسی دارد و آن هم سبک و گرافیک بازی است. بله بازی معرفی شده یک شبیه سازی واقع گرایانه از محیط بازی شطرنج ارائه می دهد که به جذابیت های بازی می افزاید. داستان بازی برگرفته شده از نبرد هیستینگز در سال 1066 است و بازی به سبک یک جنگ استراتژیک طراحی شده است. بازی دارای دو حالت مختلف برای بازی است که می توانید نسبت به سلیقه خود حالت مورد نظر را انتخاب کنید.
 
 

 


Order & Chaos Duels برای اندروید و IOS

بازی استراتژیک زیبا از گیم لافت + دانلود

در بازی Order & Chaos Duels شما باید با نیروهای شیطانی روبرو شوید و با آنها مبارزه کنید.

این بازی توسط شرکت گیم لافت تولید شده و گرافیک بسیار بالایی دارد. شما باید هرج و مرج را پایان داده و صلح را به جهان بازگردانید.

 


 
یکی از کم حجم ترین بازی های دنیا؛

بازی فکری "روبیک" برای اندروید + دانلود

"روبیک" یکی از فکری ترین بازی های جهان است که افراد فراوانی از این مکعب برای سرگرمی و افزایش خلاقیت ذهن خود استفاده می کند، این بار می توانید این مکعب جذاب را به صورت مجازی و بر روی گوشی یا تبلت اندرویدی خود داشته باشید. محیط بازی به صورت سه بعدی طراحی شده است و می توانید به صورت واقع گرایانه اقدام به مرتب کردن رنگ های مکعب کنید. توجه داشته باشید که در این بازی اصل مهم و با ارزش سرعت عمل است. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: قابلیت حرکت به صورت مکث، شبیه سازی فوق العاده زیبا، مراحل متعدد و ... اشاره کرد. هر چه در بازی پیشرفت کنید، عبور از مراحل سخت خواهد شد و نیازمند سرعت عمل بالا است.
 

 

 


 
در جنگ های هوایی شرکت کنید؛
اگر از علاقه مندان به پرواز با هواپیماهای جنگی هستید، این بازی Armageddon squadron شما را به یک جنگ هواپیمایی تمام عیار دعوت می کند. در این بازی شما وظیفه دارید به مواضع دشمن در زمین و هوا حمله کنید و تمامی آن ها را از بین ببرید، البته مراقبت سلامت خود باشید زیرا هواپیماهای دشمن سعی می کند شما را نابود کنند و در مواقع مورد نیاز باید شما با انجام حرکات نمایشی از دست هواپیماهای دشمن فرار کنید. با جمع آوری امتیازات لازم می توانید هواپیمای جنگی خود را ارتقاء و به سلاح های جنگی قدرتمندتر مجهز کنید.

 

 

 



گردآوری از: سالار واعظی






 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
amin
۲۱:۳۴ ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
جالبه ولی چرا بروزش نمیکنید؟
Iran (Islamic Republic of)
mohammad
۲۱:۰۵ ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
لطفا چند تا بازی جنگهای هوایی جت برای رایانه بگذارید ممنون میشم
-
ناشناس
۰۷:۵۱ ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۶ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
احسنت نه آفرین
پارسی را پاس بداریم
آخرین اخبار