شهرداران منطقه 10روز هوای پاک را گرامی داشتند

به همت اداره فضای سبز منطقه 10 ویژه برنامه هفته هوای پاک با حضور شهرداران مدرسه منطقه بر گزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،مجدآبادي رئيس اداره فضاي سبز اعلام كرد: ویژه برنامه روز هوای پاک با حضور 80 نفر از شهرداران مدرسه در پارک ترافیک منطقه برگزار شد و در این برنامه آموزشهای زیست محیطی در قالب اجرای نمایش با موضوع هوا را آلوده نکنیم و برپایی ایستگاه نقاشی به دانش آموزان ارائه شد. همچنین در این مراسم پکیج های آموزشی مرتبط با موضوعات ترافیک و محیط زیست به شرکت کنندگان اهدا شد.
 
  شایان ذکر است در این راستا نیز کلاس آموزشي در مدارس زهرا مرداني و شمس آبادي به مناسبت روز هواي پاك برگزار شد به مناسبت روز هواي پاك (29 دي ماه ) كارشناسان مركز آموزش و مشاوره گل و گياه به منظور تشويق دانش آموزان به داشتن هواي پاك آنان را با موضوعاتي از قبيل مراقبت از طبيعت، جلوگیری از ايجاد آلودگي در سطح معابر و .... آشنا نموده و در پايان بروشور هاي آموزشي در بين دانش آموزان توزيع گرديد.
 
  گفتنی است به مناسبت گرامیداشت هفته هوای پاک كارشناسان مركز آموزش و مشاوره گل و گياه با همكاري اداره محترم محيط زيست منطقه مسابقه نقاشي با هدف هواي تميز تر، زندگي زيباتر جهت كودكان فرهنگسراي عطار در بوستان نيلوفر نمودند. در پايان به كودكان شرکت کننده در مسابقه جوايزي اهداء گرديد .
برچسب ها: شهرداران ، هوا ، پاک ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار