احکام ظالمانه آل خليفه و تشدید ناامنی ها در بحرین

گروهها و جريانهاي مخالف بحريني احکام ظالمانه و انتقامجويانه دادگاههاي بحرين را عامل از بين بردن راه حلهاي سياسي و سوق دادن اين کشور به سوي نا امني توصيف کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی «اللؤلؤه» ؛ مخالفان بحرینی با برگزاری همایشی ، تخلفات و  تجاوزات رژیم آل خلیفه به حقوق مردم بحرین و زیر پا گذاشتن حقوق بشر در این کشور را بررسی و  احکام صادر شده از جانب  دادگاههای این کشور بر ضد شهروندان  را محکوم کردند. 

هادی الموسوی رئیس کمیته آزادی ها در جمعیت الوفاق در این همایش گفت: «هیچ کس نمی دان در زندانهای بحرین چه اتفاقاتی می افتد و زیرپا گذاشتن حقوق بشر در این زندانها تا چه اندازه ای  است». وی از صلیب سرخ جهانی و سازمانهای حقوقی بین المللی خواست از عملیات سرکوب برنامه ریزی شده نظام آل خلیفه جلوگیری کنند. 

از سوی دیگر محمد التاجر رئیس  موسسه حقوق بشر در بحرین تاکید کرد: « نقض های مکرر حقوق بشر در بحرین از جمله باطل کردن شناسنامه های شهروندان بحرینی و بازداشتهای بی حد و حصر در این کشور نتیجه انقلاب بحرین نیست بلکه از دهه پنجاه قرن گذشته میلادی تا کنون این اقدامات از سوی نظام آل خلیفه در حال اجراست». 

محمد العطوع معاون اول دبیر کل جمعیت وحدت بحرین نیز در این همایش  گفت: «دولت این کشور توافقنامه حمایت از کودکان را زیر پا می گذارد تا از همه طبقات  جامعه مردم بحرین انتقام گرفته باشد» . 

گزارشگر شبکه تلویزیونی «الؤلؤه» در پایان گزارش خود تصریح کرد:‌ شرکت کنندگان در این همایش بر ضرورت پیگیری  و رسیدگی به نقض حقوق بشر تاکید کردند تا ظلم و استبدادی که نظام آل خلیفه به  مردم بحرین روا می دارد برای همگان آشکار شود.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار