Your Uninstaller Pro؛

نرم افزاری برای حذف کامل برنامه‌های نصب شده + دانلود

فایل‌ها و پوشه‌های متعددی در هنگام نصب نرم افزار و یا بازی ایجاد می‌شوند اگر تعداد برنامه های نصب شده روی ویندوز زیاد شود برنامه‌ها با هم تداخل پیدا می‌کنند و علاوه بر کندی سرعت سیستم، فضای زیادی را روی هارد اشغال می‌کنند، برای پاک کردن فایل‌های بیهوده دریچه فناوری اطلاعات نرم افزار Your Uninstaller Pro را معرفی می کند.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ گزینه Add/Remove Programs در کنترل پانل ویندوز برای حذف برنامه‌های نصب شده به صورت ناقص فایل‌ها را حذف می کند، یا بهتر است بگوییم هنگامی که نرم افزار و یا بازی را نصب می‌کنیم برخی فایل‌ها و پوشه‌ها ایجاد می‌شود که هنگام پاک کردن با Uninstaller ویندوز قابل پاک کردن نیست.



ابزار Your Uninstaller نرم افزاری قدرتمند برای مدیریت حذف برنامه‌ها می‌باشد، با استفاده از امکان هوشمند برنامه تنها با Drag & Drop می‌توانید برنامه‌ها را حذف کنید. این برنامه از محیط کاربری ساده بر خوردار می‌باشد و با تمامی نسخه‌های ویندوز سازگار است. این برنامه توانایی حذف و پاکسازی سیستم از انواع برنامه‌های جاسوسی را نیز داراست. با نصب این برنامه، Add/Remove Programes ویندوز را فراموش خواهید کرد.

  مشخصات
  حجم: 7.58 مگابایت
  نسخه: Pro 7.5.2013.02
  اجرا در: ویندوزهای XP, 7, 8
  امتیاز:

  راهنمای نصب
  1- نرم افزار را نصب کنید.
  2- با استفاده از فایل Serial نرم افزار را فعال و بدون محدودیت از آن استفاده کنید.






اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
نسخه چندشه؟
Iran (Islamic Republic of)
دریچه
۱۸:۳۹ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
سلام؛
دوست عزیز بالا زده شده که نسخه Pro 7.5.2013.02 است.