گزارشگر تبریزی رقابت صدرنشینان را ال کلاسیکو نامید

دبیری،گیتی را به پله سوم هل داد/حفاری جایگاه شاگردان لک را گرفت

روز دوم هفته هجدم لیگ برتر فوتسال با 5 دیدار پیگیری شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران   رقابت های هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال در روز جمعه با برگزاری 5 رقابت پیگیری شد.

شرکت حفاری که برای سومین هفته سکونشینی لیگ را تجربه کرد مقابل تیم قعر جدولی راه ساری به برتری 5-3 دست یافت تا با تثبیت موقعیت خود تا قبل از رقابت گیتی پسند و دبیری به جایگاه دوم تکیه زند.

در همین راستا تیم اصفهانی با شکست مقابل یاران شمسایی به جایگاه خود بازگشت تا از رقابت های قهرمانی دور شود.راه ساری نیز با این نتایج آمادگی خود را برای سقوط به لیگ دسته یک اعلام کرده است.

گلها: رامین کریمی نژاد(۲)- فرید نمازی- میثم برمشوری- مهران عالیقدر(حفاری خوزستان)حمیدرضا ره انجام- احمد دستیاران- محمدرضا کرد(راه ساری
)

در دیدار دیگر شهید منصوری که این روز ها عملکرد چشمگیری داشته با توجه به شرایط و در کمال نا باوری نتیجه را به تیم قعر نشین زمزم واگذار کرد تا این تیم پس از نتایج نا مطلوب خود در هفته های اخیر به امتیاز بازی دست یابد.با  وجود شکست منصوری ها به دلیل تفاضل گل بالاتر با میثاق،جایگاه چهارمی خود را حفظ کرد.

گلها: محسن زارعی- حسن لولاکی- احسان زحمتکش(زمزم اصفهان)حمید نصیری(۲)(منصوری قرچک)


در دیدار سوم روز جمعه شاگردان خبیری که روندی نزولی در پیش گرفته بودند در یکی از دشوارترین رقابت های خود مقابل ماهان تندیس به تساوی 2-2 دست یافتند تا شروعی دوباره در نیم فصل دوم داشته باشند و ترمزی بر بردهای ماهان تندیس بگذارند.

گل ها
: سجاد تربت- سید امید موسویان(هلال احمر تبریز) محمد کرمانی- محمد وزیرزاده(ماهان تندیس
)


*****درگیری تیم های تهرانی پس از دربی


دربی تهران که با رویارویی شاگردان صانعی و خوراکچی همراه بود به پیروزی میثاق با نتیجه 3-1 انجامید اما این تیم در جدول ارتقا نیافت تا پس از منصوری در جایگاه پنجم قرار گیرد. این شهرآورد که مانند دربی سرخابی ها کسالت آور نبود در پایان به درگیری ختم شد .هواداران تاسیسات با فحاشی به مجید رییسی جرقه این درگیری را زدند تا دربی تهرانی ها با حاشیه به پایان رسد.


گلها:علی ابراهیمی(تاسیسات دریایی)ابراهیم مسعودی- موسی حسندوست- محسن فرهمند(میثاق تهران

(

اما در مهمترین بازی هفته هجدهم که طی آن مدعیان جدول در تبریز به مصاف هم رفتند این شاگردان شمسایی بودند که از سد گیتی پسندی ها گذشتند تا برتری خود را به رخ اصفهانی ها بکشند این باخت برای گیتی مایوس کننده بود تا از دور رقابت های قهرمانی دور بماند و جایگاه خود را به حفاری تسلیم بکند.

رقابت دو تیم نفس گیر و پرهیجان برگزار شد با وجود اینکه یاران شمسایی دو گل ابتدایی بازی را به ثمر رساندند اما گیتی ها که در روز سرنوشت ساز خود قرار داشتند با افکار کادر فنی و تجربه بازیکنان دو گل خورده را جبران کردند تا با تساوی 2-2 به نیمه نخست پیان دهند در طول نیمه نخست لک چندین بار به قضاوت داوری اعتراض داشت.

در ثانیه های نخست نیمه دوم احمد اسماعیل پور با خطایی که بر بازیکن حریف داشت با وجود اعتراض کارت زرد دریافت کرد. در ماراتن گلزنی مدعیان و در دقیقه ششم بازی اصغری مقدم سومین گل تیمش را به ثمر رساند. در 6 دقیقه مانده به پایان بازی محمد طاهری گل تساوی گیتی پسند را به ثمر رساند.احمد اسماعیل پور در 4 دقیقه پایانی بازی گل برتری تیمش را به ثمر رساند تا گیتی پسند امیدی برای بازگشت به روز های خوب داشته باشد اما بلافاصله پس از این گل به تصمیم داور اسماعیل پور از زمین اخراج شد.

اما این تصمیم جای بحث بسیاری داشت.فرهاد فخیم باز هم در دقائق پایانی بازی را به تساوی کشاند .همین بازی در 90 ثانیه پایانی بازی گل برتری تیمش را به ثمر رساند.اما در زمانی که رضا لک از پاور پلی برای کسب حداقل امتیاز استفاده کرد رضا موثق دروازه بان دبیری ضربه آخر را به گیتی پسندی ها زد و گل ششم را به ثمر رساند تا گیتی از رده دوم به سوم سقوط کند.

گلها:بهروز جعفری- فرهاد فخیم(۳گل)- جواد اصغری مقدم- رضا موثق(دبیری تبریز)، سجاد بندی سعدی(۲)، محمد طاهری، احمد اسماعیل پور(گیتی پسند)

اما یکی از نکات جالب بازی امروز دبیری گیتی پسند گزارشگر این بازی بود .وی این رقابت را در کمال تعجب ال کلاسیکو نامید و بر گفته خود اصرار داشت در دقایقی از بازی هم کادر فنی تیم گیتی پسند را زیر سوال برد تا علاوه بر گزارشگری کارشناسی خود را نیز به رخ بکشد.

برچسب ها: لیگ ، برتر ، فوتسال ، تهران ، دربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار