۶ سالمند بالای ۶۰ که از شما سالم‌ترند + تصاویر

آمارهای زیادی از سالمندان سالم و به دور از بیماری در جهان وجود دارد که با وجود سن زیادشان موفقیت‌های زیادی را در زمینه‌های پزشکی به دست آورده‌اند.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران، این ورزشکاران تنها راز موفقیت خود را ورزش و داشتن رژیم غذایی سالم می‌دانند.

۱-فوجی سینک دوندهٔ ۱۰۲ ساله‌ای است که در مسابقات ماراتون تا به حال مقام‌های زیادی به دست آورده است و راز تندرستی خود را ورزش و دوری از دخانیات و رژیم غذایی صحیح می‌داند.



۲-آرنولد زنگر ۶۱ ساله بدنساز حرفه‌ای است که تا به حال ۳ بار برندهٔ مسابقه‌های المپیک شده است و راز تندرستی خود را ورزش و رژیم غذایی صحیح می‌داند.


۳-باب هوگر ورزشکار حرفه‌ای ۷۳ ساله‌ای است که حرفهٔ بسکتبال تا به حال مدال‌های زیادی را به دست آورده است و خنده و شادی و دور کردن غم و غصه را راز سلامتی و موفقیت خود می‌داند.


4.جو نامات ۷۰ ساله بازیکن حرفه‌ای سوپر باول است که تا به حال ۵ بار در مسابقات المپیک مقام آورده است و راز موفقیت خود را تنها ورزش و دوری از فست فود‌ها و غذاهای چرب می‌داند. 


5.دان گارلیت ۸۰ ساله بابابزرگ موتورسواری جت است که جت‌ها را در مسابقات با تند‌ترین سرعت می‌راند و موفق به ثبت رکورد شده است.



6. کوردیه هو یک شاهکار حرفه‌ای هاکی است که ۸۳ سال سن دارد و هیچ‌گاه احساس پیری نمی‌کند و قدرت بدنی او بسیار قوی‌تر از یک جوان ۲۰ ساله است.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.