ولی اله رمضانی در اعتراض به داوری رضایی:

رضایی داور باشد بازی نمیکنیم!/یک نفر بگوید داوری مشکل نداشت، فوتسال را کنار می گذاریم

قائم مقام باشگاه تأسییات دریایی تهران گفت: در صورتی که از این پس رضایی داوری دیدار تأسیسات را بر عهده گیرد در زمین حاضر نمی‌شویم تا بایز 0-3 به نفع حریف اعلام شود.

ولی اله رمضانی قائم مقام باشگاه تأسیسات دریایی درگفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در صورتی که داور درست و با دقت قضاوت می کرد نتیجه دربی تهران این گونه رقم نمی خورد.

پژمان رضایی در تمام بازی‌های گوش تیم‌ ما را می‌برد و در رقابت روز گذشته نیز همین روند را در پیش گرفت. مجید رئیسی پس از اینکه توپ را با دست از درون دروازه بیرون کشید به حدی خود را اخراج شده می‌دانست که قصد ترک زمین را داشت اما درکمال ناباوری داور تصمیم دیگری گرفت.

وی افزود: میثاق تیم خوبی است اما مقال ما حرفی برای گفتن نداشت دو گل این تیم به سبب خطاهایی بود که داور گرفته بود درغیر این صورت در جریان عادی بازی قادر به نزدیک شدن به دروازه تأسیسات نبودند.

زمانی که تنها پس از گذشت هشت دقیقه از ابتدای بازی تیمی پنج خطایی می شود. تشخیص نحوه داوری کار سختی نیست، به همین دلیل امروز به کمیته فوتسال رفتم تا اعلام کنم از این پس رضایی داور دیدار‌های تأسیسات را بر عهده نگیرد در غیر این صورت در بازی‌ها حاضر نمی‌شویم تا وی با خیال راحت رقابت را 0-3 اعلام  کرده و امتیاز را به تیم حریف دهد.

هر کارشناسی با نگاهی گذرا به رقابتمان با هلال احمر و میثاق به بی‌عدالتی قضاوت پی می برد اگر حتی یک نفر نظری مخالف داشت ما فوتسال را کنار می‌گذاریم.

انتهای پیام/
برچسب ها: عادی ، میثاق ، جریان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار