حاشیه‌های نهمین روز جشنواره‌ی تئاتر فجر؛

جعل کارت خبرنگاران جشنواره تئاتر فجر/ بازگشت " سقراط " به تالار وحدت

جشنواره‌ی تئاتر فجر در نهمین روز با حاشیه‌هایی چون بازگشت نمایش" سقراط " به تالار وحدت و بی اعتبار شدن کارت خبرنگاران جشنواره‌ی تئاتر فجر به همراه بود.

به گزارش خبرنگار  حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران در نهمین روز از سی ودومین جشنواره‌ی تئاتر فجر کارت خبرنگاران به دلیل جعل شدن از اعتبار خارج و دبیرخانه‌ی تئاتر فجر به خبرنگاران بلیت اعطا کرد.  

** سهمیه‌ی بلیت خبرنگاران به دیگران تعلق گرفت   
 
روابط عمومی جشنواره‌ی تئاتر فجر به منظور راحتی حال خبرنگاران سهمیه‌ی بلیتی را برای آن‌ها در نظر گرفت که این سهم به آشنایانی که به روابط عمومی مراجعه می‌کنند تعلق می‌گیرد و خبرنگاران نیز مانند شب‌های گذشته بدون بلیت و بر روی زمین به تماشای نمایش‌ها پرداختند.   
 
** مخاطبان با بلیت، پشت در سالن‌ها

در شب گذشته نیز مانند دیگر شب‌ها بدلیل ارائه‌ی بی‌اندازه‌ی بلیت نمایش‌های جشنواره‌ی تئاتر فجر به مخاطبان تئاتر، ظرفیت سالن‌ها تکمیل و مخاطبانی که بلیت نمایش را در اختیار داشتند پشت درهای بسته ماندند که موجب عصبانیت مخاطبان شد.

** " سقراط " و " باغبان مرگ " به صحنه بازگشتند   
 
نمایش "سقراط" به کارگردانی "حمید رضا نعیمی" پس از اجرای عموم واجرا در دو شب اول جشنواره‌ی تئاتر دوباره به جشنواره و تالار وحدت باز گشت و همین طور نمایش " باغبان مرگ " به کارگردانی "آروند دشت آرای" نیز در تماشاخانه‌ی ایرانشهر در سالن "استاد سمندریان" اجرا می‌شود.  

این دو نمایش نیز امشب هم به اجرا خواهند رفت.   
 
انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.