لطفی: برای قهرمانی به جام فجر رفته بودم

بازیکن رده سنی امید تنیس روی میز که موفق شده بود در مسابقات جام فجر خود را تا هشت نفر برتر بالا ببرد در خصوص این پیکارهای بین المللی گفت:من برای اول شدن به فجر کاپ رفته بودم.

میعاد لطفی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: رقابتهای بین المللی جام فجر امسال از نظر فنی نسبت به سال گذشته بسیار بالاتر بود از نظر کیفی هم تیمهایی شرکت کرده بودند که مانند روسیه و کره تیمهای سطح بالایی بودند اگر مصر هم به ایران می آمد سطح مسابقات بالا می رفت البته طبق آنچه من شنیده ام آنها در فرودگاه و در مسیر آمدن به ایران دچار مشکل شدند.

وی ادامه داد: من در رده سنی زیر 21 سال هستم اما برای اول شدن به مسابقات بزرگسالان آمده بودم تا 8 نفر نخست هم پیش رفتم اما در این مرحله از نوشاد عالمیان شکست خوردم و حدف شدم، در مسابقات تیمی هم که همراه تیم ملی ب ایران در مرحله نیمه نهایی مقابل تیم ایران الف بازی کردم از نظر من اگر در این مقطع به ایران الف نمی خوردیم به طور قطع فینالیست می شدیم.

لطفی درباره وضعبت تمریناتش گفت: من تمرینات اختصاصی خود را زیر نظر میثم زنگنه به عنوان مربی پشت سر می گذارم، البته در همین جا می خواهم از فدراسیون، کادر فنی تیم ملی و مربیان آن (جعفری پور و تدبیری) همچنین رئیس هیئت تهران محمد بایرامپور، سیامک جعفری دبیر ، رضا فرجی و رضا میرالماسی به صورت ویژه تشکر کنم.

گفتنی است، میعاد لطفی با 19 سال سن یکی از آینده داران تنیس روی میز ایران است که در مسابقات بین المللی جام فجر و در حالی که وارد رنکینگ فدراسیون جهانی نشده است موفق شد، حریفانی از قزاقستان، روسیه و کره را شکست دهد.

انتهای پیام/

برچسب ها: تنیس ، لطفی ، فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار