ارومیه/

راه‌اندازی کمپ ترک اعتیاد بانوان در ارومیه

رئیس سازمان بهزیستی آذربایجان غربی گفت: کمپ ترک اعتیاد بانوان در ارومیه راه‌اندازی شد که برای تجهیز و به‌کارگیری آن تلاش می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،راضیه خدادوست، اظهار داشت: کمپ ترک اعتیاد بانوان توسط سازمان بهزیستی با صرف اعتباری به میزان 25 میلیون تومان راه‌اندازی شده که برای تجهیز آن به امکانات موردنیاز به طور مستمر تلاش می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این زمینه طی سه سال گذشته به طور مستمر تلاش شده است، ادامه داد: از بدو راه‌اندازی تاکنون نسبت به پذیرش زنان معتاد و درمان آن همت گماشته شده است، که اکنون نیز 12 فرد پرخطر در این مجموعه نگهداری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این کمپ بیشتر به عنوان سرپناه ایفای نقش می‌کند، ادامه داد: برای اینکه اعتیاد و مواد مخدر از جامعه در عمل و به معنای واقعی ریشه‌کن شود، لازم است اقشار مختلف مردم، مسئولان دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مردم‌نهاد برای مبارزه با این معضل گام‌های بلندی بردارند.

رئیس سازمان بهزیستی آذربایجان غربی به ایجاد یک کمپ ترک اعتیاد در چند سال اخیر توسط بخش خصوصی اشاره کرد و ادامه داد: با وجودی که در راستای وجود این مرکز در سطح شهر تبلیغات وسیعی انجام گرفته ولی به دلیل عدم‌مراجعه، این مجموعه ورشکست شده و مؤسس آن نیز متضرر شد.

خدادوست ریشه‌کن‌سازی اعتیاد را در سایه کار جمعی دانست و اظهار داشت: مبارزه با این معضل اجتماعی فقط بر دوش یک نهاد اعم از ناجا، بهزیستی و علوم پزشکی نباید گذاشته شود، بلکه همه نهادها باید به طور مستمر، قاطعانه و با برنامه منسجم وارد عمل شوند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: ارومیه ، اعتیاد ، کمپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.