اظهارنظر پیشکسوت پرسپولیس در خصوص مدیرعامل جدید؛

رأفت: علی پروین شناسنامه تیم پرسپولیس است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علی پروین در دوران خدمت خود به تیم فوتبال پرسپولیس همواره دارای سابقه درخشانی بوده و همه تیم فوتبال پرسپولیس را با نام پروین می‌شناسند.

پایان رأفت در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: علی پروین برای تیم فوتبال پرسپولیس زحمات فراوانی کشیده است و این تیم بارها با حضور پروین به مقام قهرمانی دست یافته است و همه تیم پرسپولیس را با علی پروین می‌شناسند.

رافت افزود: اگر همه مسئولان پروین را یاری کنند و خود علی پروین‌ هم از بزرگان پرسپولیس کمک بخواهد و آنها را وارد گود کند بدون شک در برطرف کردن مشکلات این تیم موفق خواهد بود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: علی پروین برای 6 بازی حساس پیش روی این تیم باید جهت برنامه‌ریزی اصولی در هر بازی، کمیته‌ای تشکیل دهد وبرای دریافت این 18 امتیاز همه تلاش خود را کنید واگر همه مسئولان این تیم یکدیگر را یاری کنند می‌توانند سهمیه آسیایی را کسب کنند.

ر‌أفت اظهار داشت: عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس در جام حذفی مقابل تیم فوتبال پرسپولیس و بازی‌های گذشته‌اش بسیار بد بوده است اما امیدوارم با حضور پروین و برنامه‌ریزی‌هایش این تیم بهبود پیدا کند.

وی در پایان در خصوص تغییرات پی در پی مربی‌ها خاطرنشان کرد: تیم‌های فوتبال ایران به صورت آماتور هستند و نباید از این گونه تغییر مدیریت‌ها ناراحت شویم وتا زمانی که تیم‌ها دولتی هستند این ا تفاقات خواهد افتاد اما باید این را هم در نظر بگیریم که این تغییرها به روحیه بازیکنان‌ها ضربه‌ می‌زند ومانع پیشرفت آن‌ها می‌‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: رافت ، پرسپولیس ، پیشکسوت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار