ابزارهای خاطره‌ برانگیز دهه‌ی نود!

بزرگ‌ شدن در دهه‌ی نود تجربه‌ای فراموش نشدنی برای کودکان بوده است. دوره‌ای که کودکان تنها برای نفس وجودی خود از بازی لذت می‌برند.

به گزارش خبرنگار اورژانس IT باشگاه خبرنگاران ؛ در دهه‌ی 90 ابزارهایی مورد استفاده قرار گرفته بودند که هر کدام از آن‌ها کودکی را به بهترین دوران زندگیمان تبدیل کردند.

 با ما همراه باشید تا خاطرات قدیمی‌اتان را زنده کنیم:‌

تاماگوچی

تاماگوچی اولین ابزار دیجیتالی دست‌آموزی بود که به شما اجازه می‌داد آن را از لحظه تولد نگهداری کنید.

شما می‌توانستید با این موجود مجازی بازی کنید، به او غذا دهید و ...

دیسکمن

دیسکمن وسیله‌ای بسیار سرگرم کننده بود که شما می‌توانستید سی‌دی خواننده‌های مورد علاقه‌ی خودتان را جمع‌آوری کنید و لیستی از بهترین موسیقی‌ها را برای خودتان بسازید. این دستگاه اولین پخش‌کننده‌ی قابل حملی بود که در بازار عرضه شد.

پیجر

این دستگاه پیشرونده گوشی‌های موبایل امروزی محسوب می‌شود. این وسیله به شما امکان ارسال پیام کوتاه را می‌داد. این پیام‌ها معمولا بدلیل فضای کمی که دراختیار مصرف کننده قرار داشت به صورت رمزی رد و بدل می‌شد.

گیم‌بوی نینشدو

این وسیله از سرگرمی‌های قابل حمل بود که امکانات کمتری نسبت به پلی‌استیشن داشت، ولی به هر حال از ابزار پرطرفدار دوره‌ی خود بود.

نیوتن اپل

یکی دیگر از وسایل ارئه شده نیوتن اپل بود. این ابزار به شما امکان یادداشت برداری، مرتب کردن قرارهای ملاقات در تقویم و حفظ و نگهداری جزئیات تماس‌ها را می‌داد.

انتهای‌پيام/

برچسب ها: ابزار ، کودک ، نفس ، فضا ، دستگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار