فرامرزی: تمرکزمان برای کسب نتیجه است

سرپرست تیم فوتبال سپاهان در خصوص بازی با پرسپولیس گفت: از طرف تیم سپاهان هیچ حاشیه‌ای به وجود نخواهد آمد چرا که ما فقط به دنبال سه امتیاز هستیم.

محمد فرامرزی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تیم سپاهان به دنبال حاشیه‌سازی نیست و ما فقط به کسب سه امتیاز فکر می‌کنیم.

وی در خصوص بازی رفت و حاشیه‌های آن افزود: دیدار رفت حاشیه‌ای نداشت و متاسفانه به حاشیه کشیده شد و امیدوارم در این بازی اتفاق خاصی پیش نیاید.

سرپرست سپاهان عنوان کرد: بازی با پرسپولیس حساس است چرا که با کسب سه امتیاز هر دو تیم به صدر جدول نزدیک می‌شوند و امیدشان به قهرمانی بیشترمی‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: پرسپولیس تیم بزرگ و خوبی است اما با تغییراتی که در این تیم رخ داده به بازی این تیم نیز تاثیر گذاشته ولی امیدوارم بازی خوب و جذابی از سوی هر دو تیم به نمایش گذاشته شود.

فرامرزی در خصوص نویدکیا اذعان داشت: نویدکیا در تمرینات حضور دارد و با بازیکنان تمرین می‌کند و حضور وی در بازی با پرسپولیس بستگی به نظر کرانچار دارد.

وی درخصوص وضعیت سپاهان بیان کرد: وضعیت تیم خوب است و ما کاری به نتایج دیگر تیم‌ها نداریم و فقط در شش بازی آینده به دنبال برد هستیم و تمرکز تیم به بازی‌های خودمان است.

سرپرست سپاهان در پایان خاطرنشان کرد: بازیکنان ما در آمادگی کامل به سر می‌برند و مصدوم و محرومی نداریم و تیم تلاش خواهد کرد و روز جمعه با سه امتیاز از زمین خارج شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار