همراه با پرواز سیمرغ امید؛/ 126

کارگردان "ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه": کارگردانان جوان و پیشکسوت مکمل یکدیگر هستند

"ابراهیم ابراهیمیان" گفت: حضور کارگردانان جوان در کنار کارگردانان پیشکسوت نوعی رودررویی و رقابت نیست بلکه ما مکمل یکدیگر هستیم.

"ابراهیم ابراهیمیان" کارگردان فیلم سینمایی "ارسال آگهی تسلیت برای روزنامه" در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: این فیلم به عنوان یک ملودرام اجتماعی به شدت قصه گو است و در یک فضای تک لوکیشن با حضور بازیگرانی همچون "صابر ابر"، "نازنین بیاتی"، "پرویوش نظریه" و ... روایت می‌شود.



وی افزود: حضور کارگردانان پیشکسوت در کنار کارگردانان جوان در این دوره از جشنواره فیلم فجر نوعی رودررویی و رقابت نیست بلکه ما مکمل یکدیگر هستیم و کارگردانان تیم اولی و جوان به نوعی وام دار نسل گذشته هستند.
 
وی افزود: همزمان با ورود کارگردانان جوان به عرصه‌ی سینما یک فکر و حرکت جدید نیز به سینما وارد می‌شود و این امر، یک اتفاق بسیار خوب است.
 
ابراهیمیان عنوان کرد: با توجه به نمایش این فیلم برای منتقدان و خبرنگاران و نظر مثبت آن‌ها نسبت به این فیلم به نظر من "ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه" یک فیلم موفق است زیرا به شخصه، تنها دریافت جایزه را موفقیت نمی‌دانم

این کارگردان تصریح کرد: دولت روحانی و معاونت سینمایی جدید هنگام آمدن به روی کار یک دیوار عریض و عجیب وغریب از سینما و محافل فرهنگی را تحویل گرفتند و در یک زمان کوتاه نمی‌توان انتظار بهبود امور را داشت اما امیدوارم با حضور معاونت سینمایی جدید و "رضاداد" این وضعیت سامان پیدا کند.
 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار