همراه با بیست و نهمین جشنواره موسیقی فجر؛/15

فروش 40 تا 50 بلیت موسیقی فجر در ثانیه‌ اول

"توتونچیان" گفت: به محض شروع فروش بلیت‌ها یکسری از برنامه‌های پرطرفدار به فروش رسید، در همان لحظات اول در هر ثانیه 40 تا 50 نفر بلیت تهیه کردند و این آمار نشان‌دهنده استقبال عالی مخاطبان بود.

"محمدحسین توتونچیان" مسئول فروش بلیت بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران گفت: "ساعت صفر" روز چهارشنبه فروش اینترنتی بلیت‌ها در سایت ایران کنسرت آغاز شد و با تمهیدات فنی خیلی زیادی که اندیشیده شده بود با فراهم آوردن راحتی و تسهیل خرید بلیت آمار فروش بسیار بالایی را در 24 ساعت گذشته به ثبت رساندیم.

وی ادامه داد: مردم از کارت‌های شتاب و تمامی کارت‌های بانکی می‌توانند با مراجعه به سایت ایران کنسرت بلیت خود را تهیه کنند و پرینت آنها از روی سایت به منزله‌ی همان بلیت برای حضور در کنسرت است و افرادی هم که دسترسی به پرینتر ندارند شماره‌ی بلیت برای آنها پیامک خواهد شد و آنها در هر زمان و در هر شرایطی توانایی اخذ بلیت خود را دارند.
 
توتونچیان افزود: به محض شروع فروش بلیت‌ها یکسری از برنامه‌های پرطرفدار به فروش رسید، در همان لحظات اول در هر ثانیه 40 تا 50 نفر بلیت تهیه کردند و این آمار نشان‌دهنده استقبال عالی مخاطبان بود.
 
وی بیان کرد: آنهایی که کارت شتاب و توانایی خرید از سایت‌ها را ندارند می‌توانند با مراجعه به 9 تا مرکز فروش در تهران و دو مرکز فروش در کرج مراجعه کنند.
 
توتونچیان اظهار داشت: هیچ‌کدام از مخاطبان نیاز به پر کردن فرمی برای خرید بلیت ندارند و در لحظه در صفحه می‌توانند از ظرفیت‌‌های باقی‌مانده شماره‌ صندلی‌ها و بلیت‌های فروش رفته اطلاع یابند.
 
انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار