قم/ششمین تساوی صبا در هفته بیست و سوم لیگ برتر:

شاگردان مرفاوی دهم ماندند / راه آهن برابر صبا متوقف شد

تیم فوتبال صبای قم با کسب تساوی ارزشمند در مصاف با راه آهن شهرری جایگاه دهم خود در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را حفظ کرد‌.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، صبای قم که از سه بازی قبل خود برابر فجر شهید سپاسی شیراز، تراکتور سازی تبریز و داماش گیلان هفت امتیاز ارزشمند در کارنامه داشته و در هفته‌های اخیر لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور نتایج خوبی کسب کرده است، این بار نیز در میهمانی یکی از تیم های انتهای جدولی خوب عمل کرد و با دست پر از میدان خارج شد.

تیم فوتبال صبای قم با حضور تمام بازیکنان خود و بدون محروم در دیدار حساس هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال برابر راه آهن شهر ری صف‌آرایی کرد و توانست در این دیدار بازی کاملا منطقی و حساب‌شده‌ای را ارائه کرده و به یک امتیاز ارزشمند آن دست یابد.

با توجه به وضعیت فعلی جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور،‌ جدال صبای قم با راه آهن شهر ری یکی از حساس‌ترین بازی‌‌های هفته دهم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر بود که مرفاوی و شاگردانش سعی داشتند پنجمین پیروزی دور برگشت را از این بازی به دست آورند، اما آنها در پایان 90 دقیقه رقابت نزدیک و نفس‌گیر با شاگردان منصور ابراهیم زاده به تساوی بدون گل رسیدند و به کسب یک امتیاز قناعت کردند.

در حالی که این بازی سیزدهمین مسابقه خارج از خانه صبا در برابر رقبای لیگ برتری بود، صبا در غیاب مرتضی کاشی و محسن بیات به دلیل مصدومیت به مصاف حریف رفت تا با یک امتیاز این دیدار مکان هم جدول رده‌بندی راه حفظ کرده و به روند رو به رشد خود ادامه بدهد.

تیم فوتبال صبای قم در این دیدار حساس در حالی به مصاف تیم فوتبال راه آهن شهر ری رفت که سه پله بالاتر از شاگردان ابراهیم زاده در مکان دهم ایستاده بود و راه آهن شهر ری را که در این فصل خوب کار نکرده بود، با تساوی متوقف کرد.

تیم فوتبال صبای قم در این دیدار خارج از خانه در هوای سرد که بازی سختی برای آنها در مقایسه با دیگر میهمانی‌های لیگ سیزدهم محسوب می‌شد، هر دو نیمه را با تساوی بدون گل به پایان رساندند و در نهایت 27 امتیازی شدند.

صبای قم در هفته دهم نیم فصل نخست بازی‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه یادگار امام قم با حساب 2 بر یک راه آهن شهر ری را شکست داده بود و با متوقف کردن این تیم در دیدار برگشت با یک امتیازی که از این بازی گرفت 27 امتیازی شد./ش ک

برچسب ها: قم ، ششمین ، تساوی ، صبا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.