هفته بیستم سوپرلیگ؛

دانشگاه آزاد باز هم در وقت اضافه باخت/ مهرام با یک امتیاز صنایع را برد

تیم بسکتبال دانشگاه آزاد که هفته قبل در وقت اضافه مقابل پتروشیمی بندرامام شکست خورده بود در دیدار با فولاد ماهان هم درست با همین شرایط باخت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در دو دیدار پایانی هفته بیستم سوپرلیگ بسکتبال تیم دانشگاه آزاد در دیدار مقابل فولاد ماهان هم شرایطی مشابه هفته نوزدهم را تجربه کرد.

دانشگاه آزاد که بدون مهران شاهین طبع سرمربی تیم به اصفهان سفر کرده بود و ابراهیم توماس را هم در اختیار نداشت، اختلاف 12 امتیاز در کوارتر چهارم را تا 30 ثانیه آخر به 4 امتیاز کاهش داد و با یک پرتاب سه امتیازی موفق در ثانیه آخر، بازی را 80 - 80 مساوی کرد.

فولاد ماهان هم که جابر روزبهانی را در این بازی در اختیار نداشت در وقت اضافه با نتیجه 98 بر 95 برنده بازی شد.

دانشگاه آزاد که تنها یک امتیاز از ذوب آهن بیشتر دارد،‌ هفته آینده در تهران میزبان تیم اصفهانی خواهد بود.

کار مهرام به ثانیه های آخر کشید

تیم مهرام در آخرین بازی هفته بیستم مقابل صنایع ماهشهر به دردسر افتاد. در حالی که نیمه اول بازی با نتیجه 26 بر 18 به نفع مهرام بسیار کم امتیاز سپری شد، برد 25 بر 19صنایع در کوارتر سوم بازی را جذابتر کرده و کوارتر پایانی تا ثانیه های آخر هم نزدیک پیش رفت.

صنایع در کوراتر آخر هم با نتیجه 17 بر 16 برنده شد اما در نهایت با تمام تلاشهای این تیم برای گرفتن خطا از میزبان و جبران یک امتیاز باقیمانده، بازی با نتیجه 61 بر 60 به نفع مهرام تمام شد.

فرید اصلانی با 23 و سعید داورپناه با 19 امتیاز بهترینهای مهرام و مهراد آتشی با 22 امتیاز و 4 ریباند به همراه محمد دباکنه با 11 امتیاز و 14 ریباند، بهترینهای صنایع در این بازی بودند.

نتایج کامل هفته بیستم

مهرام 61 - 60 صنایع ماهشهر

ذوب آهن 63 - 55 استقلال قشم

شهرداری گرگان 54 - 111 پتروشیمی بندرامام
 
همیاری 71 - 50 نیروی زمینی

فولاد ماهان 98 - 95 داشگاه آزاد

افرا 71 - 75 هفت الماس قزوین

گفتنی است در پایان این هفته جدول رده بندی هیچ تغییری نکرد و چهار تیم افرا خلیج فارس،استقلال قشم، شهرداری گرگان و نیروی زمینی در چهار رده آخر باقی ماندند.

انتهای پیام/
برچسب ها: فولاد ، دانشگاه ، بیستم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار