نوبت عصر تمام مدارس تهران امروز تعطیل است

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: نوبت عصر تمام مدارس تهران امروز تعطیل است.

مسعود ثقفی، سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: به دلیل تدوام سرما و لغزندگی معابر، نوبت عصر تمام مدارس شهرستان های استان تهران امروز به جز رودهن تعطیل است.

همچنین مدارس متوسطه دوره اول مناظق شهریار، ملارد، شهرقدس و اسلامشهر نیز در نوبت عصر تعطیل است.

 وی ادامه داد: در صورت ادامه برف و سرما، در باره وضعیت فردای مدارس تهران تصمیم گیری می شود.

*درب بسته مدارس بر روی دانش‌آموزان تهرانی

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مسئولان آموزش وپرورش تهران شب گذشته تمامی مدارس ابتدایی، پیش دبستانی شهر تهران، مدارس راهنمایی مناطق 1 تا 5 و دبیرستان‌های مناطق 1 و بخش مرکزی منطقه 8 رادرروز سه شنبه تعطیل اعلام کردند.

ثقفی سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران شب گذشته دراین زمینه درگفتگوباخبرنگاراجتماعی باشگاه خبرنگاران  گفت: به دلیل سرمای شدیدولغزندگی معابر تمام مدارس ابتدایی تهران و مدارس راهنمایی مناطق یک تا 5 سه شنبه  تعطیل است.

جواد ذاکری، رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران نیز گفت:  پیش‌دبستانی‌ها و نوبت صبح دبستان‌های دماوند، رودهن، چهاردانگه، اسلامشهر، بهارستان 1 و 2، رباط کریم، پاکدشت، شهرستان ری، شهریار، شهرقدس و ملارد امروز تعطیل است.

این درحالی است که مسئولان آموزش و پرورش تهران امروز نیز اعلام کردند که به دلیل تداوم بارش برف و لغزندگی معابر مدارس دوره دوم متوسطه در مناطق 2، 3، 4 و 5 هم تعطیل هستندواین تصمیم دیرهنگام آموزش و پرورش موجب شد بسیاری ازدانش آموزان مقطع دبیرستان این مناطق امروز بادرب های بسته مدارس خود مواجه شوند.

گزارش‌ها حاکی از این است که همچنین امروز به دلیل لغزندگی معابر دانش آموزان دیگر مناطق تهران نیز در یخبندان وبرف به مدرسه رفتند و این درحالی است که وضعیت هوا از دو روز گذشته اعلام شده بود.


انتهای‌پیام/
برچسب ها: درب ، بسته ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.