آیت‌الله حسینی شاهرودی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

۲۲ بهمن شاخصه مهم کشور و انقلاب اسلامی است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ۲۲ بهمن شاخصه مهم کشور و انقلاب اسلامی است و در این روز باید با حضور پرشور خود برای بار دیگر اقتدار و صلابت نظام و کشورمان را به جهانیان به اثبات برسانیم و دشمنان را از هرگونه اقدام تخریبی علیه کشور و ملت مایوس کنیم.

"آیت‌الله سیدعبدالهادی حسینی شاهرودی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی طی ۳۵ سال اخیر، اظهار داشت: آگاهی روزافزون ملت مهم‌ترین و بزرگترین دستاورد نظام پس از پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷ است.  
 
وی با بیان اینکه با افزایش آگاهی در عرصه‌های مختلف دستاوردهای بزرگ دیگری متوجه جمهوری اسلامی ایران شده است، گفت: موفقیت‌های پزشکی، دارویی، انرژی هسته‌ای، فناوری هوا و فضا و دفاعی، امنیتی از جمله دستاوردهایی است که نه تنها قابل شمارش نیست، بلکه نظام و کشور را تا سال‌های سال به بهترین شکل بیمه کرده است.  
 
آیت‌الله حسینی شاهرودی تصریح کرد: ملت ایران در زمان پیروزی انقلاب در زمینه آگاهی به دو گروه تقسیم شده بودند؛ گروهی که با آگاهی‌های دینی، مذهبی طرفدار انقلاب شدند و گروهی که در میزان آگاهیشان فاقد هرگونه اصول اسلامی و حتی مخالف با آن بودند.  
 
امام جمعه گلستان با بیان اینکه فاصله از آرمان‌های اسلام بعد از وقوع انقلاب احراز شد، گفت: بسیاری از ما در این 35 سال توانستیم رشد دینی و اسلامی پیدا کنیم و به آرمان‌های امام راحل در تمامی ابعاد نزدیک شویم، چرا که بخشی از فاصله‌ها نسبت به اصول اسلام از قبل انقلاب وجود داشته و شور و شوق پیروزی انقلاب جلوی پدیدار شدن آن را گرفته بود و به نوعی به وضوح درک نمی‌شد، اما پس از گذشت ۳۵ سال اکنون فاصله‌ها محرز شده است.  
 
وی با اشاره به ارزش هویت اسلامی در برابر هویت ملی، تصریح کرد: در ابعاد زندگی باید هویت اسلامی را به عنوان ملاک اصلی برای پیشبرد اهداف خود قرار دهیم و باید در همه حال مراقب فرهنگ اسلامی خود باشیم، اما متاسفانه برخی تبلیغات منفی و ورود سنت‌های خارجی به درون کشور موجب شده که برخی هویت اصلی اسلامی خود را به فراموشی بسپرند.  
 
امام جمعه گلستان با اشاره به برگزاری باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن در سی‌و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب از سوی ملت ایران خاطرنشان کرد: ۲۲ بهمن شاخصه مهم کشور و انقلاب اسلامی است و در این روز باید با حضور پرشور خود برای بار دیگر اقتدار و صلابت نظام و کشورمان را به جهانیان به اثبات برسانیم و دشمنان را از هرگونه اقدام تخریبی علیه کشور و ملت مایوس کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار