ساری/

مقابله مناسب با حوادث غیرمترقبه نیازمند توجه به فرایند حوادث

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی یکی ازمسایل بسیارمهم در مقابله با حوادث غیرمترقبه را ، توجه به نکات قبل ، حین و بعد از وقوع حوادث و فرایند آن دانست و گفت: با چنین راهبردی می توان بحران را بنحو مطلوبتری مدیریت کرد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، کمال علیپور در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان مازندران که در فرمانداری نوشهر برگزارشد یکی از عواملی که سبب می شود تا نتوان مشکلات قبل، حین و بعد از بحران را آسیب شناسی و مدیریت کرد، بی توجهی به فرایند های حوادث دانست .

نماینده مردم شهرستان های قائم شهر،سوادکوه ، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با تاکید برآن که باید نکات مربوط به فرایند بحران در دستورکارفرمانداران و شهرداران مناطق مختلف کشور قرارگیرد، گفت: مسوولان باید دربعد پیشگیری ، مقابله و کاهش خسارت در زمان وقوع حوادث غیرمترقبه ، برنامه ریزی جامع داشته باشند.

علیپورهمچنین اطلاع رسانی صحیح مسوولان درگفتگوهای خبری با رسانه ها و ارایه گزارش به نهادهای ذیربط از میزان خسارت وارده حوادث غیرمترقبه را در تخصیص اعتبارات مربوط به این بخش ها ، بسیار موثر دانست.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ازمسوولان مازندران خواست تا تمامی نقاط آسیب دیده ناشی از برف سنگین را شناسایی و میزان خسارات وارده را به نهادهای ذیربط گزارش کنند.

برفی که درچند روز گذشته درغرب مازندران بارید علاوه براختلال در زندگی مردم همچنین خسارت جبران ناپذیری نیز به بخش های مختلف وارد کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، غیرمترقبه ، مقابله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.