رونمایی از 5 کتاب مربوط به شهدای دفاع مقدس

مراسم تجلیل از برگزیدگان فراخوان دل نوشته آثار تالیفی و رونمایی از کتاب های ترجمه شده حوزه دفاع مقدس درباره 5 شهید بزرگوار با حضور جانبازان و خانواده معظم شهدا در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران مراسم تجلیل از برگزیدگان فراخوان دل نوشته، آثار تالیفی و رونمایی از کتاب‏های ترجمه شده حوزه دفاع مقدس در باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت برگزار شد.  
 
در این مراسم که جمع گسترده‏ای از جانبازان، خانواده معظم شهدا و ناشران دفاع مقدس حضور داشتند سردار جانباز جواد خزراعی مدیر باغ موزه دفاع مقدس براهمیت حمایت از نویسندگان و ناشران کتاب‎های دفاع مقدس ارزش‎های شهیدان و رزمندگان اسلام در جبهه‎ها و نیز ترجمه این کتاب‎ها برای انتقال این مفاهیم مقدس برای سایر ملل مسلمان تاکید کرد.
 
در این مراسم از 5 کتاب مربوط به 5 شهید دفاع مقدس رونمایی شد و از خانواده معظم آن ها تجلیل به عمل آمد.
 
این کتاب‎ها عبارت بودند از: سلام برابراهیم(شهید ابراهیم هادی)، مهاجر(شهید محمود شهبازی)، شاهرخ حر انقلاب (شهید شاهرخ ضرغام)، مسافر کربلا(شهید علیرضا کریمی) و یازهرا(س) (شهید محمدرضا تورج زاده) .

هم چنین در این مراسم از ناشران دولتی انتشارات روایت فتح با کتاب‎های "نیمه پنهان ماه"، "بیش از چند نفر"، "اشتباه می‌کنید من زنده ام" و هم چنین از انتشارات برگزیده خصوصی نشر دارخوین با کتاب‎های "پاهایم کجاست"، "در حسرت دیدار"، "بچه سرهنگ"، "یاران عاشورایی"، "مسافران بهشت"، "راننده لودر"، "خویش را در خدا گم کنیم" و نیز نشر 27 بعثت با کتاب های "گردان عاشق"، "خط فکه" به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی، "قصه ما همین بود" و "نونی صفر"  از جمله انتشارات برگزیده در حوزه دفاع مقدس بودند.
 
در این مراسم "حجت الاسلام و المسلمین مطو" طلبه اهل کشمیر به عنوان مجری ترجمه کتاب های 5 شهید یاد شده به سخنانی در این رابطه پرداخت و نیز معصومه آباد عضو شورای شهر تهران و جانباز آزاده دوران دفاع مقدس بر اهمیت نشر کتاب در این حوزه تاکید کرد.  

انتهای پیام/

برچسب ها: تحلیل ، دفاع ، مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار