با بازی مجید صالحی و مهران غفوریان؛

"من کارگرم" به شبکه نمایش خانگی می‌رود

فیلم تلویزیونی "من کارگرم" به کارگردانی "علی توحید پرست" اسفندماه سال جاری از شبکه رسانه‌های تصویری پخش می‌شود.

علی توحید پرست کارگردان تله فیلم "من کارگرم" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: این پروژه اولین تجربه فیلم بلندم بعد از ساختن چند فیلم کوتاه بوده که نگاهی تازه به مسائل اجتماعی در قالب کمدی دارد.
 
وی اظهار داشت: فیلم‌نامه این اثر به قلم "مهدی مطلبی" و خودم نوشته شده که داستان درباره صادق (با بازی مجید صالحی) یک کارگر ساده است که به همراه مادر و همسر پا به ماه خود درخانه استیجاری زندگی می‌کند و در این بین روز وضع حمل همسر صادق فرا می‌رسد و از قضا صاحب 6 فرزند می‌شود و با ورود این 6 قلوها اتفاقات و مسائلی در زندگی صادق به وجود می‌آید.
 
توحید پرست بیان کرد: این تله فیلم متناسب با داستان زندگی صادق است که برای امرار معاش زندگی خود با آدم‌های مختلفی سروکار دارد به همین دلیل 80درصد از تصویربرداری این فیلم تلویزیونی در لوکیشن‌ خارجی انجام گرفته است.
 
وی افزود: مجید صالحی، مهران غفوریان، پروین قائم مقامی، سیاوش مفیدی، شهین تسلیمی، مهران رجبی، و اصغر سمسارزاده از جمله بازیگران این تله فیلم هستند که به ایفای نقش می‌پردازند.
 
توحید پرست در مورد زمان تولید این اثر تلویزیونی اظهار داشت: تصویربرداری این پروژه اوایل اردیبهشت سال جاری در 24 روز توسط دوربین "اسماعیل آقاجانی" به پایان رسید.
 
این کارگردان تصریح کرد: "احمد کلانتری" مدیرصدابرداری، "رحیم مهدی خانی" طراح گریم و طراح لباس، "یاسمن کفایتی" برنامه‌ریز، "مصطفی ترابی" و "یاسمن کفایتی" مدیران تولید، "مهاجر توحید پرست" تدوین، "امیررضا مسکین" دستیار اول کارگردان این پروژه هستند.
 
وی خاطر نشان کرد: محسن یاحقی خواننده تیتراژ فیلم تلویزیونی "من کارگرم" را برعهده دارد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار