رادیو و تلویزیون در هفته‌ای که گذشت؛

"چاق‌ولاغر" به تلویزیون آمدند/ "مناظره" این هفته برگزار نشد

همزمان با آغاز دهه فجر شبکه آموزش مجموعه عروسکی "چاق‌ولاغر" به روی آنتن برد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ در این هفته رادیو و تلویزیون با رویدادهای مختلفی همراه بود.
 
بنابر این گزارش مهمترین رویدادهای این هفته رادیو و تلویزیون؛ همزمان با آغاز دهه فجر رادیو و تلویزیون ویژه برنامه‌های متنوعی را برای مخاطبان درنظر گرفت.
 
مجموعه "در بند اروند" با موضوع خاطره خانواده‌های شهدای غواص به کارگردانی "سیامک صرافت" از شبکه 3 سیما در حال پخش است. همچنین سریال تلویزیونی "روزی روزگاری شاه آباد" به کارگردانی "احمد دیری" از شبکه دو آغاز شده است و بخشی از وقایع دهه 50 را بازگو می‌کند.
 
در این ایام شبکه نمایش در ساعت 15 تله فیلم‌های مرتبط با انقلاب اسلامی و ایام دهه فجر را به روی آنتن می‌برد و شبکه تماشا سریال "درچشم باد" را نیز در این ایام درنظر گرفت.
 
15 عنوان مستند از شبکه‌های مختلف سیما در این ایام پخش شد.
 
همچنین ویژه نامه "جشن ملت ایران" باحضور هنرمندان از شبکه 2 سیما به روی آنتن رفت.
 
شبکه آموزش همزمان با آغاز دهه فجر مجموعه "چاق‌ولاغر" را به روی آنتن برد، مجموعه عروسکی "چاق‌ولاغر" در فاصله سال‌های 65 تا 69 از شبکه دو سیما پخش شد.
 
دیگر رویداد این هفته؛ مراسم اختتامیه سی‌ودومین جشنواره تئاتر فجر از برنامه "مجله تئاتر" شبکه چهار سیما به طور مستقیم پخش شد.
 
همچنین برنامه "گنج و گنجینه" ویژه ششمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر از رادیو ایران در حال پخش است، این برنامه به اطلاع رسانی و بررسی ششمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر می‌پردازد.
 
برنامه "مناظره" شبکه یک سیما این هفته جمعه پخش نشد.
 
سیدعزت‌الله ضرغامی رئیس سازمان صداوسیما، طی حکمی "مجید آخوندی" معاون سیاسی صداوسیما را بر سمت رئیس ستاد هدفمندی یارانه‌ها در صداوسیما منصوب کرد.
 
رادیو نمایش در قالب برنامه رادیو فیلم در ایام دهه فجر هر روز یک فیلم سینمایی پخش می‌کند.
 
هزمان با دهه مبارک فجر اولین رادیوی درون دانشگاهی کشور با نام صدای دانشگاه در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود نصب و راه‌اندازی شد.
 
دیگر رویداد این هفته رادیو و تلویزیون، سایت شبکه تلویزیونی ورزش در راستای اهداف شبکه دو و به منظور بهره‌برداری مخاطبان شبکه از برنامه‌های آن در فضای مجازی راه‌اندازی شد. وب سایت شبکه ورزش سیما به آدرس Varzesh TV.ir در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.
 
چهار اثر از تولیدات صداوسیما به جشنواره بین‌المللی پری ژونس آلمان راه یافت.
 
برنامه "تغییر" به کارگردانی شیوا درویش و تهیه کنندگی نگار استخر تولید مرکز امور بین‌الملل به بخش مسابقه این جشنواره راه یافت. همچنین مجموعه "آب پریا"، انیمیشن‌های "لنچ‌های چهابهار" و "ماجراهای کوچولو" از تولیدات شبکه دو و صداوسیمای مراکز بوشهر و کردستان در بخش جنبی این جشنواره نمایش داده می‌شود.
 
احسان کرمی با ویژه برنامه سی‌ودومین جشنواره فیلم فجر رادیو جوان با نام "روزهای نقره‌ای" به رادیو بازگشت.
 
حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور در برنامه زنده تلویزیونی که از شبکه یک سیما پخش شد، درباره مسائل روز کشور سخن گفت.
 
مجموعه تلویزیونی "قفسی برای پرواز" برای سیمای کردی شبکه سحر دوبله شد.
 
همچنین مجموعه تلویزیونی "مسافران" به کارگردانی "رامبد جوان" از شبکه تماشا در حال پخش است.
 
انتهای پیام/ اس
 
 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار