اردبیل/

امنیت کامل در مرزهای ایران اسلامی برقرار است

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: امنیت کامل در مرزهای ایران اسلامی برقرار است و هرگونه تحرک و فعالیت عناصر بیگانه در کشورهای منطقه و اطراف مرزهای ایران اسلامی را به دقت رصد می کنیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ سردار محمد پاکپور افزود: با توجه به اینکه اتفاقات و تحولات بسیاری در اطراف ایران اسلامی در حال وقوع است ولی با این وجود امنیت کامل در مرزهای ایران اسلامی برقرار می باشد.

وی، برقراری این امنیت را مدیون ایثارگری ها و تلاش‌های رزمندگان ایران اسلامی و سپاه پاسداران توصیف کرد و گفت: هیچ کشوری در منطقه خاورمیانه به مانند ایران اسلامی امنیت ندارد و نیروهای مسلح ما برای حفظ این امنیت لحظه ای غفلت نمی کنند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه ، از حضور مقتدرانه یگان های مرزی، در مناطق مرزی تشکر و قدردانی کرد و گفت: اصلی ترین وظیفه نیروی زمینی سپاه مبارزه با ضد انقلاب و حفظ امنیت مرزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و برای تحقق این مهم از هیچ تلاشی فروگذاری نمی کند.

سردار پاکپور ، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی و بخصوص شهدای شمالغرب کشور، تصریح کرد: تکاوران سپاه پاسداران با عبور و فتح صعب العبورترین نقطه های مرزی همچون 'سرساوه' و 'جهنم دره سی'، توانسته اند پایگاه های نظامی ایجاد کنند که حتی تصور آن برای دشمن حیرت آور است.

وی، قدرت و تجهیزات نیروی زمینی سپاه در دفاع از دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی را یادآور شد و بیان داشت: رزمندگان ایران اسلامی هم در دوران دفاع مقدس و هم دوران انقلاب با ایمان راسخ و قلبی برای دفاع از مرزها و کیان انقلاب اسلامی آماده هستند.


انتهای پیامز/

برچسب ها: اردبیل ، امنیت ، مرزهای ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.