از سرگیری دادگاه مبارک و دو پسرش / ورود هواپیمای نظامی حامی حسنی مبارک به آکادمی پلیس

دادگاه مصر امروز جلسه محرمانه محاکمه حسنی مبارک رئیس جمهور سابق مصر و دو پسر وی و برخی از مسئولان سابق این کشور را به اتهام کشتار معترضان و تشویق به خشونت از سر می‌گیرد. دقایقی پیش هواپیمای نظامی حامل رئیس جمهور سابق مصر حسنی مبارک از بیمارستان نظامی معادی به محل محاکمه وی در آکادمی پلیس رسید .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری "الیوم السابع" ، دادگاه مصر امروز جلسات محرمانه محاکمه رئیس جمهور مخلوع این کشور حسنی مبارک را در قضیه کشتار معترضان در جریان انقلاب 25 ژانویه 2011 این کشور  از سر می‌گیرد.

در کنار مبارک همچنین قرار است دو پسر وی علا و جمال مبارک و وزیر کشور اسبق مصر "حبیب العادلی" و 6 تن از معاونان ارشد وی و "حسین سالم" تاجر مصری فراری ، به اتهام کشتار معترضان و تشویق به خشونت محاکمه گردند. همچنین در کنار اتهام‌ها ، اتهام صادرات گاز ارزان قیمت به اسرائیل نیز وجود دارد.

همچنین دستگاه‌های امنیتی اقدامات شدیدی را برای تأمین امنیت دادگاه بکار گرفته‌اند.

پایگاه خبری الیوم السابع" خبر از رسیدن "حبیب العادلی" وزیرکشور اسبق مصر و جمال و علاءمبارک دو پسر رئیس جمهورسابق مصر و 6 تن از معاونان وی از بازداشتگاهشان به مقر آکادمی پلیس در میان اقدامات امنیتی شدید خبر داده است.

در همین حال دقایقی پیش هواپیمای نظامی حامل رئیس جمهور سابق مصر حسنی مبارک از بیمارستان نظامی معادی به محل محاکمه وی در آکادمی پلیس بخاطر اتهام کشتار معترضان در خلال انقلاب 25 ژانویه رسید . 

قرار است در جلسه محاکمه امروز مبارک که جلسه‌ای محرمانه است ، دادگاه سخنان فرمانده سابق پلیس مصر"حمدی بدین" و تنی چند از مقامات را استماع کند . 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار