به "خواستگاری" کدام گروه از مردان باید برویم؟

از گذشته تا به امروز مرسوم بوده که پسران همیشه به خواستگاری دختران می‌رفتند اما با توسعه روابط اجتماعی و شرکت زنان در "عرصه‌های مختلف اقتصادی" گاهی شرایط را می‌توان کمی تغییر داد.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛ روند مدرن شدن جامعه در مورد دختران در طی دهه‌های گذشته سریع‌تر از پسران بوده است و دختران امروزی بسیار متفاوت‌تر شده‌اند و اگر دختری بخواهد نسبت به پسری ابراز علاقه کند و یا خواستگاری کند، بازهم به دلیل تعصبات و رسوماتی که وجود دارد بهتر است با کمک یک واسطه این کار را کند.

روحیه دختران بسیار حساس و شکننده است، از این رو دختران باید توجه داشته باشند که همواره اگر به کسی علاقه‌مند شده‌اند، او را از تمام لحاظ بررسی و ارزیابی کنند و توجه زیادی به شباهت‌ها و تفاوت‌های بین شان داشته باشند.

نتایج مطالعات نشان می‌دهند آن دسته از مردانی که اغلب سرشان در کار خودشان است و به افراد اطرافشان توجهی ندارند و یا افرادی که پدر و مادر خود را از دست داده‌اند و تنها و گوشه گیر هستند، و افرادی که با جنس مخالف خود بسیار با شرم و خجالت صحبت می‌کنند، بهترین کاندیدای دختران برای خواستگاری کردن از آن‌ها به شمار می‌آیند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار