حاشیه نگاری هشتمین روز از سی و دومین جشنواره فیلم فجر؛

آخرین نفس‌های سی و دومین جشنواره فیلم فجر/ ناگفته‌های عیاری و فرهادی از "خانه پدری"

کیانوش عیاری و اصغر فرهادی بعد از نمایش فیلم "خانه پدری" ناگفته هایی را مطرح کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران، یک روز مانده تا سی و دومین جشنواره فیلم فجر به پایان برسد و باید دید در این روزهای آخر چه برنامه‌ای را در نظر گرفتند؛ روز گذشته که هشتمین روز از برگزاری جشنواره بود باز هم شدت تذکرات حجابی به مهمانان جشنواره ادامه داشت اما به گونه ای نبود که خللی را در مراسم ایجاد کند. در زمان نمایش اولین فیلم روز گذشته که به فیلم اشباح اختصاص داشت بدون حضور مهرجویی کارگردان فیلم به نمایش درآمد و همچون فیلم های قبلی خود کار جدیدی را از خود ارائه نداد و طبق روال هرساله خود برای حضور در نشست پرسشو پاسخ حاضر نشد.

دومین فیلم نمایش داده شده در کاخ جشنواره فیلم "حق سکوت" بود که به دلیل اولی بودن استقبال نیافت متاسفانه استقبال پرشوری از فیلم های اول صورت نمی‌گیرد.

اما سومین فیلم از "کلاشینکف" سعید سهیلی بیرون درآمد که دربردارنده لحظات تلخ و شیرینی بود که شاید مورد استقبال مخاطبان قرار نگرفت.

سرانجام فیلم "خانه پدری" کیانوش عیاری بعد از 3 سال توقیف در کاخ جشنواره به نمایش درآمد و اصغر فرهادی نیز برای تماشای این فیلم به برج میلاد آمد و کیانوش عیاری پس از نمایش فیلم «خانه پدری» تاکید کرد که علاقه‌ای به سیاه‌نمایی ندارد. مرا سانسور نکنید.

همچنین اصغر فرهادی نیز درباره این فیلم گفت: فیلم «خانه پدری» خیلی خوب بود و من آن را خیلی دوست داشتم.

انتهای پیام/اس
   
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار