به مناسبت 22 بهمن:

دیدار شهردار منطقه 10 با خانواده شهید محمد بهرامی

همزمان با ایام مبارک دهه فجر و با هدف گرامیداشت یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی، جمعی از مدیران شهری به دیدار خانواده شهید گرانقدر محمد بهرامی از شهدای 22 بهمن 57 رفتند .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، در این دیدار که به میزبانی ارزشمند نمونه‌های صبر و شجاعت، خانواده بزرگوار شهید محمد بهرامی و با حضور فرامرز عظیمی شهردار منطقه 10 ، پرویز سروری عضو شورای اسلامی شهر تهران ، منصور احمد لو مدیر کل امور ایثارگران شهرداری تهران ، سید مهدی شه روش قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران و جمعی از مدیران در فضایی گرم و صمیمی برگزار شد.
 
پرویز سروری نماینده مردم در شورای اسلامی شهر تهران ضمن بیان خاطرات از دوران دفاع مقدس و نقش رشادت ها و دلیرمردی های شهدا دربه ثمر رسیدن انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس ، با تاکید بر لزوم شناساندن اهداف شهدا به نسل جوان گفت : شهدا بهترین الگوهای ایثار و شهادت برای جوانان در جامعه هستند که باید به نسل جوان معرفی و فضائل اخلاقی آنان بیشتر برای جامعه بازگو و بیان شود.
 
در ادامه این دیدار فرامرز عظیمی شهردار منطقه 10 با یادآوری رشادت و دلیرمردی های جانبازان و ایثارگران و شهدای گرانقدر ایران اسلامی، خانواده های  شهدا را مایه آبرو و عزت انقلاب اسلامی دانست وگفت: تکریم خانواده های معظم شهدا وظیفه دینی و انسانی ماست و مسوولان در شهرداری وظیفه خود می دانند  تا خود به دیدار خانواده های معظم شهدا بروند تا از جانفشانی های آنان تقدیر به عمل آورند.
 
لازم به ذکر است در این دیدار پدر بزرگوار شهید به ذکر خاطرات فرزند خود پرداخت و از مدیریت شهری بابت توجه ویژه به خانواده شهدا قدردانی کرد همچنین با اهدای لوح تقدیر ، از این خانواده معظم تجلیل به عمل آمد .
 
گفتنی است محمد بهرامی از شهدای دوران انقلاب است که در روز 22 بهمن سال 1357 در میدان حر به درجه رفیع شهادت نائل آمد .
برچسب ها: شهردار ، بهرامی ، فجر ، رشادت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار