مروری بر مهمترين اخبار "سياسي" يكشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز يكشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: آمریکایی‌ها چگونه "توافقنامه ژنو" را دور می‌زنند؟‌/ خط جدید تحریم‌ها علیه ایران کلید خورد ، بزرگداشت شهید شهریاری با حضور همسر شهید در دانشگاه امیرکبیر برگزار می‌شود ، ملت ایران در 22 بهمن پاسخگوی ادعای سخیف مقامات آمریکایی خواهند بود و.... است ،

مهمترین عناوین خبری گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

آمریکایی‌ها چگونه "توافقنامه ژنو" را دور می‌زنند؟‌/ خط جدید تحریم‌ها علیه ایران کلید خورد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/11/20/2004895_789.jpg

 در آستانه دور بعدی مذاکرات ایران و 1+5، سران کاخ سفید با اتخاذ مواضعی خصمانه در قبال ایران دور تازه‌ای از اقدامات دشمنانه خود را کلید زده‌اند

نیروهای امنیتی در جستجوی مرزبانان ربوده شده هستند/ احتمال انتقال مرزبانان به خارج از مرزهای ایران
دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نیروهای امنیتی در منطقه در حال بررسی و جستجو هستند اما به نظر می‌رسد که افراد ربوده شده به خارج از مرزهای ایران منتقل شده باشند.

ادعای تعهد ایران به تصویب و اجرای پروتکل الحاقی کاملا بی‌اساس است/مجلس نقش اصلی در تصویب دارد
سفارت ایران در باکو در واکنش به ادعای سخنگوی فارسی زبان وزارت خارجه آمریکا طی انتشار بیانیه‌ای گفت: این ادعا که ایران متعهد به تصویب و اجرای پروتکل الحاقی شده، کاملا بی اساس است و به طور قطع تصویب پروتکل، منوط به طی مراحل قانونی در جمهوری اسلامی ایران می‌باشد که در این زمینه مجلس شورای اسلامی نقش اصلی را در تصویب دارد.

بزرگداشت شهید شهریاری با حضور همسر شهید در دانشگاه امیرکبیر برگزار می‌شود

پنجمین سالگرد تاسیس انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر فردا با حضور سیدعباس نبوی در این دانشگاه برگزار می‌شود.

سرکردگان منافقین اعضای خود را به "اعدام" تهدید کردند

 سخنگوی گروهک تروریستی منافقین در اظهار نظری مضحک با جنگی توصیف کردن شرایط بین ایران و این گروه، اعضای سرپیچی کننده از این شرایط را تهدید به مجازات و اعدام کرد.

دعوت جبهه پیروان و جامعه اسلامی کارمندان از ملت ایران برای حضور حداکثری در راهپیمایی
دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان گفت: جبهه پیروان خط امام و رهبری، جامعه اسلامی کارمندان از مردم برای حضور حماسی دعوت خواهند کرد.

رسیدگی به پرونده مدیران مسئول ابرار و مهر تابان لغو شد
در جلسه امروز دادگاه مطبوعات قرار بود به مدیر مسوول روزنامه ابرار و هفته نامه مهرتابان رسیدگی شود که به علت عدم حضور نماینده مدعی‌العموم دادگاه تشکیل نشد.

ملت ایران در 22 بهمن پاسخگوی ادعای سخیف مقامات آمریکایی خواهند بود

 سردار خضراعی با اشاره به اینکه در 22 بهمن ملت ایران ملت غیور ایران پاسخگوی ادعای سخیف مقامات آمریکایی خواهند بود، گفت: آن‌ها به کارکرد نظامی و اطلاعاتی ما واقفند و می‌دانند بضاعت غیورمردان بسیجی و رزمندگان اسلام در مجموعه سپاه پاسداران در حدی است که این آمادگی را دارند در مقابل هرگونه تعرضی بایستند.

افتخاری رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور شد

وزیر کشور در حکمی اصغر افتخاری را به سمت رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور منصوب کرد.

حمل و نقل عمومی و ریلی گسترش می‌یابد
 با رای موافق نمایندگان، حمل و نقل عمومی و ریلی و همچنین استفاده از CNG به روش بیع متقابل تا ۵ میلیارد دلار گسترش می‌یابد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار