راهپيمايي 22 بهمن ميعادگاه ورزشکاران و قهرمانان

جامعه ورزش فردا "واژه من انقلابي ام "را به تصوير مي کشد

فردا يوم الله 22 بهمن حماسه اي ديگر در ايران اسلامي رقم خواهد خورد و همگام به تمامي انقلابيون ،ورزشکاران نيز در راهپيمائي شرکت خواهند کرد تا تجلي واژه "من انقلابي ام" باشند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، گروه‌هاي مختلف ورزشي در زمينه ترويج و تحقق اهداف و آرمان‌هاي انقلاب طي فراخواني از بازيکنان و همکاران خود در جامعه ورزشي براي حضور در راهپيمايي روز 22 بهمن دعوت بعمل آوردند.

**فراخوان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان برای حضور در راه پیمایی  22 بهمن

 
در این فراخوان سپاهانی ها از همه طلایی دلان و مردم غیور و همیشه در صحنه اصفهان و سراسر ایران اسلامی دعوت کرده اند تا با حضور باشکوهشان سالگرد پیروزی بیادماندنی انقلاب اسلامی ایران را گرامی دارند و زیباتر از هر سال این جشن ملی را برگزار کنند.
 
ورزشکاران، مدیران، هواداران، پرسنل و همه خانواده باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در کنار مردم در این مراسم باشکوه در میدان حضرت امام خمینی (ره) حاضر می شوند.
 
گفتنی است؛ در روز 22 بهمن ماه نمایشگاه ویژه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در میدان حضرت امام(ره)  جنب مسجد شیخ لطف ا... برپا می شود. از همه علاقه مندان و هواداران دعوت می کنیم تا از این نمایشگاه دیدن فرمایند.
 
**جامعه کاراته باردیگر باآرمان های امام راحل تجدیدمیثاق می‌کند  
 
در این اطلاعیه آمده است: خوشبختانه جامعه بزرگ کاراته کشور همواره در عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی و ورزشی از پشتوانه های نظام مقدس اسلامی بوده و بدون تردید حضور ورزشکاران، قهرمانان و مسوولان رشته های مختلف ورزشی در کنار آحاد مردم می تواند باردیگر نشان دهنده انزجار مردم ایران زمین از استکبار جهانی باشد.
 
بر اساس این گزارش، در ادامه این اطلاعیه اینگونه آمده است:

از شما پیشکسوتان، قهرمانان، مربیان و داوران کاراته کشور دعوت می شود از ساعت 9 صبح روز سه شنبه با حضور حماسی خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن باردیگر ضمن بیعت مجدد با فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی، با آرمان های امام خمینی(ره) و بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرده و دوشادوش آحاد مردم در کنار نظام مقدس ایران اسلامی باشید.
 
**جامعه بزرگ ورزش کشور با آرمانهای انقلاب اسلامی تجدید میثاقی دوباره خواهند داشت
                
مسئولان، پیشکسوتان، مربیان، قهرمانان و المپین های ورزش کشور بار دیگر با حضور حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن با آرمانهای حضرت امام راحل بنیانگذار انقلاب اسلامی ، مقام معظم رهبری و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق خواهند کرد.

اینبار نیز همچون سالهای گذشته مسئولین کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان همراه با کلیه اقشار مختلف ورزش کشور با حضور حماسی خود در سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با آرمانهای انقلاب اسلامی عهد و پیمانی دوباره خواهند بست.

در مراسم یوم الله 22 بهمن مسئولان، مدیران و کارمندان کمیته و آکادمی ملی المپیک  و شرکت سرمایه گذاری، همراه با دیگر اقشار جامعه سالروز پیروزی غرورآفرین ملت شریف، مبارز و سرافراز ایران را گرامی خواهند داشت.
 
**جشن پیروزی انقلاب اسلامی در وزارت ورزش و جوانان 

‌این مراسم ظهر امروز 19 بهمن ماه  با حضور محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، ‌سیدمناف هاشمی معاون توسعه منابع و پشتیبانی، سید نصرالله سجادی معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی، رباب شهریان معاون امور بانوان، محمود گلزاری معاون امور جوانان، شعبانی بهار معاون ورزش همگانی، مازیار ناظمی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارتخانه، جانشین فرمانده یگان ویژه، ‌رؤسای فدراسیون های ورزشی و کارکنان وزارت ورزش و جوانان در نمازخانه این وزارتخانه برگزار شد.

در این مراسم که بهمن هاشمی مجری و گوینده توانمند صدا و سیما اجرای آن را بر عهده داشت گروه تواشیح لیله القدر،‌ حسن ریوندی استاد تقلید صدا، ‌امید معنوی خواننده آئینی مذهبی و رها خواننده جوان و خوش آتیه برنامه های شاد و متنوعی اجرا کردند.
 
 
**ادای احترام جامعه ورزش به بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران  
 
همزمان با فرخنده ایام سالگرد سی و پنجمین پیروزی انقلاب اسلامی  مسئولان وزارت ورزش و جوانان، پیشکسوتان، ملی پوشان و ورزشکاران با حضور در مرقد مطهر تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب کردند.
در این مراسم همچنین وزیر ورزش و جوانان به نمایندگی از جامه ورزش با اهداء تاج گل به روح پرفتوح معمار کبیر انقلاب ادای احترام کرد.
 
**خانواده بزرگ پرسپولیس دوشادوش مردم در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن
 
در اطلاعیه باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس آمده است؛ پیشکسوتان، ورزشکاران، هواداران، مدیران و کارکنان باشگاه میلیونی پرسپولیس همچون سال های گذشته دوشادوش مردم سلحشور کشورمان در این گردهمایی تاریخی شرکت کرده و با حضور خود ضمن رقم زدن حماسه سیاسی دیگر آنچنان که مقام عظمی ولایت فرمودند استکبار جهانی را بیش از پیش مایوس و تسلیم خود خواهند کرد.
 
در ادامه این فراخوان می خوانیم؛ پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره)، سرفصل تازه ای برای تاریخ معاصر بشریت بود که با گذشت سالها و با درایت مقام معظم رهبری هر روز پربارتر گشته و همچنان فتح بابی است برای بیداری اسلامی و استکبارستیزی در سراسر جهان.
 
مردم خوب ایران، وارث این نعمت الهی هستند و همواره قدردان آن بوده اند. مردم غیرتمند، فداکار و دلاور ایران در تمام این سالها با رهبری معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای(مد ظله العالی) از ایران عزیز و انقلاب اسلامی خود حفظ و حراست کرده اند و هرگاه تهدیدها بیشتر شد با حضور افزون تر در صحنه ها امیدهای دشمنان این مرز و بوم و توسعه ایران اسلامی را به یاس بدل کرده و آنها را در جای خود نشانده اند. بی تردید پیروزی های اخیر در عرصه های سیاسی مرهون همین پایداری و صلابت زیر سایه رهبری ولایت فقیه است.
 
اکنون وقت ان است که صحنه آزمونی دیگر را با حضور حماسی خود لبریز از شور و شعور کنیم. در این میان خانواده بزرگ پرسپولیس اعم از مدیران، پیشکسوتان، ورزشکاران و هواداران میلیونی هم قطعا همچون سال های گذشته با حضور گسترده در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در کنار ملت شهیدپرور و حماسه آفرین ایران در صفوف به هم پیوسته حضور به هم رسانده و با مشت های گره کرده خود استکبار جهانی را مایوس خواهند کرد.
 
**دعوت فدراسیون فوتبال از جامعه فوتبال و مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن
 
به مناسبت سي و پنجمين سالروز پيروزي انقلاب اسلامي، فدراسیون فوتبال اطلاعيه اي منتشر كرد که متن آن به اين شرح است:
انقلاب اسلامي کشورمان نتيجه و ثمره خون هاي پاك بهترين فرزندان اين ملت در راه رسيدن به اسلام ناب محمدي است. انقلابي که به رهبري امام خميني (ره) ، به بار نشست ومردم غيور ايران نشان دادند که روحيه ظلم ستيزي و مبارزه با استكبار را از سي و پنج سال پيش در بين مسلمانان جهان احيا کردند.

ملت هميشه سربلند ايران هم در طول سالهايي که از عمر انقلاب اسلامي مي گذرد با حضور در صحنه‌ها و عرصه هاي مختلف سياسي و اجتماعي، همواره وفاداري و پايبندي آگاهانه خويش به آرمانها و ارزشهاي انقلاب اسلامي را نشان داده اند و در دفاع از ارزشهاي آن در سال 57 با دل و جان ايستاده اند.

در آستانه سي و پنجمين سالروز پيروزي انقلاب اسلامي ايران، فدراسيون فوتبال ايران همراه با آحاد جامعه ورزش به خصوص جامعه فوتبال کشور و با دعوت از همه مردم عزیز ایران اسلامی به حضور در راهپیمایی 22 بهمن، ضمن تاکید بر حفظ و حراست از آرمانها و دستاوردهاي انقلاب اسلامي و تجديد ميثاق با امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامي، با افتخار در كنار ساير اقشار ملت در راهپيمايي روز 22 بهمن ماه شرکت خواهند کرد.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: ایران ، اسلامی ، بهمن ، فجر ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار