انگوتی: بازیکن با غیرت در والیبال بانوان کم شده است/حاشیه امنیت برخی بازیکنان ضعیف درلیگ برتر تعجب‌آور است

معصومه انگوتی دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال کشورمان در نیم فصل دوم لیگ برتر با تیم ذوب آهن اصفهان قرارداد همکاری بست.

معصومه انگوتی دریافت کننده قدرتی تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن اصفهان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: قرار بود در لیگ امسال با تیم بانک رفاه قرارداد ببندیم ولی متاسفانه بدشانسی آورده و این تیم منحل شد با توجه به آنکه ترم آخر دانشگاه را سپری می‌کردم ترجیح دادم ریسک نکنم و درسم را به پایان برسانم به همین خاطر نیم فصل اول با هیچ تیمی قرارداد همکاری نبستم.

وی در خصوص شرایط امسال لیگ گفت: از نظر تعداد و کیفیت تیمهای حاضر، لیگ امسال از وضعیت چندان خوبی برخوردار نیست ما فقط تمرین می‌کنیم به امید آنکه در یک تاریخ خاص با تیم‌های گاز ایران و یا دانشگاه آزاد بازی داریم.

عضو تیم ملی والیبال بانوان افزود: در حال حاضر لیگ مختص به سه تیم ذوب آهن اصفهان، گاز ایران و دانشگاه آزاد اسلامی است، البته در بازی رودررو این تیمها هم تا حدودی یک طرفه بوده است به طور مثال ما در هفته گذشته مقابل گاز بازی کردیم و دو ست اول فقط به بازی حریف نگاه می‌کردیم و اصلا جنگنده نبودیم ولی سه ست بعدی بهتر ظاهر شدیم.

انگوتی گفت: نتایج و سطح کیفی مسابقات لیگ اصلا به تعداد تیمها ربطی ندارد بلکه به غیرت بازیکنان مربوط می‌شود چند سالی است که در والیبال بانوان بازیکن باغیرت کمتر دیده می‌شود.

وی یادآور شد: چند سال گذشته که لیگ باحضور 14 تیم برگزار می‌شود من یار 18 تیم بودم ولی برای تمام بازیها و رسیدن به برد همگی می‌جنگیدیم در حال حاضر چون پول در والیبال بانوان رواج پیدا کرده است همه بازیکنان به دنبال این هستند که برای خود یک تیم خوب دست و پا کنند و دل به بازی و تیم نمی‌دهند آنها بیشتر در فکر تیم و مبلغ قرارداد فصل بعدی خود هستند. متأسفانه رواج این رفتار رد والیبال بسیار بد است و آینده را تخریب می‌کند.

انگوتی گفت: متأسفانه لیگ والیبال بانوان الان به گونه‌ای شده که مربیان به یکسری بازیکنان اگر در حد و اندازه‌های لیگ برتر هم نیستند اعتقاد و اعتماد دارند و اکثر آنها رد لیگ امسال در ترکیب سه تیم برتر لیگ قرار گرفته‌اند این دسته از بازیکنان هیچ‌گاه دغدغه تیم و مسائل حاشیه‌ای را ندارند و خیالشان راحت است.

انگوتی در خصوص وضعیت مصدومیتش اظهار داشت: خوشبختانه بعد از عمل جراحی که انجام دادم مشکل زانویم حل شده ولی سعی می‌کنم زیاد به آن فشار نیاورم تا دوباره دچار مشکل نشوم. 

انتهای پیام/
برچسب ها: والیبال ، انگوتی ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.