جایگاه ویژه تفریحی و ورزشی جنوب شرق پایتخت در مسیر راهپیمایی 22 بهمن

مدیر اداره تربیت بدنی شهرداری منطقه 15 از برپایی جایگاه ویژه تفریحی و ورزشی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن ماه سال 92 در این منطقه خبر داد.

علی خسروی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح برپایی جایگاه ویژه تفریحی و ورزشی منطقه 15 در مسیر راهپیمایی 22 بهمن ماه سال 92 در دستور کار اداره تربیت بدنی شهرداری این منطقه قرار دارد.

این طرح همزمان با دهه فجر روز سن شنبه 22 بهمن ماه سال 92 در مسیر راهپیمایی سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: در این طرح معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 اداره فرهنگی شهرداری منطقه 15 و اداره تربیت بدنی این منطقه مشارکت و همکاری دارند.

خسروی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: برپایی جایگاه ویژه تفریحی و ورزشی در منطقه 15 در مسیر راهپیمایی 22 بهمن ماه سال 92 ارائه خدمات ورزشی، تفریحی به شهروندان با حضور کارکنان اداره تربیت بدنی بانوان و آقایان داره تربیت بدنی منطقه 15 از اقدامات اجرایی این طرح است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات جام فجر در محلات و بوستان‌های منطقه 15 برگزاری مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان مسابقات جام فجر در منطقه 15 از اقدامات دیگر شهرداری این منطقه است.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: تفریحی ، ورزش ، پایتخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار