اردبیل/

آمریکا خستگی ملت ایران را به گور می‌برد

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: دولتمردان باید بدانند که در مذاکرات و رایزنی‌های بین‌المللی خود نباید گفتمان مقاومت را نادیده گرفته و نسبت به آن بی‌تفاوت باشند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ حجت‌‌الاسلام عبدالله حاج‌صادقی افزود: ما تا زمانی که مسئولان نظام اسلامی ما در مسیر انقلاب، ‌ارزش‌های آن، خط ولایت و دفاع از حقوق ملت حرکت می‌کنند مدافع و پشتیبان آنها هستیم و از آنها انتظار داریم که نباید تجربه مفید 35 سال گذشته را که درس‌ها و آموخته‌های بسیاری دارد،‌ فراموش کرده و نسبت به آن بی‌اعتنا باشیم.

وی تصریح کرد: یگانه راه ما در استمرار حرکت اصیل سال 57 ملت ایران در پیروزی انقلاب اسلامی استمرار روحیه مقاومت و پای فشاری بر اصول و ارزش‌هاست که هیچ وقت نباید نادیده گرفته شود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: باید به صورت شفاف و بدون تعارف دولتمردان در مذاکرات و رایزنی‌های بین‌المللی خود اصول و ارکان انقلاب اسلامی را رعایت کرده و مدافع آن باشند تا مبادا به این ارکان و اصول دشمنان ما بخواهند تعرضی کرده و یا نسبت به آن حرکتی خلاف واقعیت را انجام دهند.

حجت الاسلام حاج صادقی اضافه کرد: باب مذاکره، گفت‌و گو و تعامل همه‌جانبه با دنیا مشکلی ندارد و با بهره‌گیری از تاکتیک نرم قهرمانانه می‌توان با همه جهانیان سر سازگاری داشت اما در این راه مبادا گفتمان اصلی انقلاب اسلامی نادیده گرفته شده و یا در برابر زیاده‌خواهی استکبار جهانی، رژیم اشغالگر قدس، آمریکا و ایادی آنها تسلیم شویم یا بخواهیم صحنه را به میدان‌داری آنها خالی کنیم.

وی خواسته ملت ایران از مسئولان را تداوم گفتمان مقاومت و پشت نکردن به این اصل اعلام کرد و ادامه داد: همه دنیا می‌دانند که این ملت تسلیم زور و تهدید دشمنان و زیاده‌خواهان نمی‌شود بلکه در برابر فزون‌طلبی بدخواهان روح مقاومت و ایستادگی را حفظ کرده و به آن قوت و استحکام می‌بخشد/.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.