دسیسه‌چینی نتانیاهو علیه ایران این بار در آمریکای لاتین

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به خبرنگاران مدعی شد: به منظور مقابله با خطر نفوذ و گسترش ایران در آمریکای جنوبی قصد دارم به زودی به چند کشور در این منطقه سفر کنم و با خطر نفوذ ایران در این منطقه مقابله کنم.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازپایگاه عربی ارم نیوز ، وی خطاب به خبرنگاران در یک کنفرانس خبری گفت: در ماه آوریل آینده قصد دارم به کشورهای آمریکای لاتین سفر کنم و این سفر کشورهای کلمبیا، مکزیک را شامل می‌شود، و البته شاید به چند کشور دیگر هم سفر کنم، من می کوشم از این طریق جلوی نفوذ ایران را بگیرم و در مقابل روابط اسرائیل را با این کشورها توسعه دهم.

یک منبع آگاه در دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی هم در این باره به خبرنگاران گفت: این نخستین سفر یک نخست وزیر اسرائیلی دو طول دو دهه گذشته به کشورهای آمریکای لاتین به شما می آید، وشاید بتوانم بگویم که گسترده ترین هماهنگی ها برای عملی شدن این سفر صورت گرفته است.

این منبع دفتر نخست وزیری اسرائیل در ادامه گفت: چندی پیش هم نتانیاهو موفق شد با سران کشورهای مکزیک، کلمبیا، شیلی و پرو  گفت وگو کرده، و سران کشورهای مذکور از پیوستن اسرائیل در ائتلاف اقیانوس آرام به عنوان ناظر حمایت کردند.

گفتنی است این سازمان کشورهای هوادار امریکا در آمریکای لاتین را در بر می گیرد. 


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار