حاجیلو: قلعه‌نویی خیلی خوب استقلال را جمع کرد

اصغر حاجیلو در خصوص بازی استقلال مقابل سایپا گفت: بعد از شکست استقلال مقابل مس و حذف این تیم در جام حذفی امیر قلعه نویی به خوبی توانست تیم را جمع کند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال،اصغر حاجیلو در خصوص بازی استقلال مقابل سایپا اظهار داشت: بعد از شکست استقلال مقابل مس و حذف این تیم در جام حذفی امیر قلعه نویی به خوبی توانست تیم را جمع کند تا آن بازی روی استقلال تاثیر منفی نگذارد.استقلال مقابل سایپا عاقلانه بازی کرد و به بهترین شکل بازی را اداره کرد.تعویض های این تیم هم به جا بود تا با تلاش کادر فنی و بازیکنان استقلال این تیم به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کند.

مدیر آکادمی استقلال در خصوص اردوی کیش اظهار داشت:استقلال به این اردو نیاز داشت .بازیکنان طی این مدت زیر نظر کادرفنی هستند تا با یکدلی و تلاش هم بتوانند به آمادگی برسند. امیدوارم استقلال با آمادگی به تهران برگردد تا حضوری موفق در لیگ و آسیا داشته باشد.

حاجیلو در پایان خاطرنشان کرد: اگر چه کار استقلال برای قهرمانی سخت است اما من شانس این تیم را برای قهرمانی زیاد می دانم تا به امید خدا استقلال بتواند از عنوان قهرمانی فصل گذشته خود دفاع کند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار