پیش‌بینی قیمت مسکن تا ۴۰ روز آینده

رییس اتحادیه کشوری املاک در خصوص طرح مسکن اجتماعی نیز گفت: خیلی وقت است که این طرح را آقای اخوندی مطرح کرده است. فعلا که در حد حرف است و اقدامی نشده است.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران؛محمدقلی خسروی، رییس اتحادیه کشوری املاک  با ابراز امیدواری نسبت به عدم افزایش قیمت ها در ماه های آتی گفت: در یک ماه گذشته تعداد معاملات خرید و فروش افزایش یافته است ولی قیمت خرید و فروش تغییری نکرده است. وی گفت: امیدوارم با توجه به ثبات نسبی در قیمتها، تا پایان سال افزایش قیمت نداشته باشیم.
 
خسروی همچنین در خصوص روند تغییرات قیمتی در سال آینده نیز خاطر نشان کرد: با توجه به صحبت های چند روز پیش رییس جمهور و امیدواری که در جامعه نسبت به بهبود اوضاع اقتصادی وجود دارد، به نظر نمیرسد تا ماه اردیبهشت افزایش قیمت داشته باشیم. وی با اشاره به این موضوع که قیمت رهن و اجاره نیز تابع قیمت ملک است، گفت: به دلیل ثبات در قیمت ملک، قیمت رهن و اجاره نیز تغییری نکرده است.
 
خسروی با بیان اینکه در ساماندهی اوضاع مسکن در کشور، محکوم به ساخت و ساز هستیم، تاکید کرد: باید روند ساخت و ساز در کشور رونق بیابد حال آنکه این اقدام تحت هر عنوانی می خواهد باشد. رییس اتحادیه کشوری املاک در خصوص طرح مسکن اجتماعی نیز گفت: خیلی وقت است که این طرح را آقای آخوندی مطرح کرده است. فعلا که در حد حرف است و اقدامی نشده است.
برچسب ها: بازار ، قیمت ، مسکن ، کاهش ، ثبات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هیوا
۱۵:۲۸ ۲۲ اسفند ۱۳۹۲
به آقایون بفرمایید یه نگاهی به جیب مردم بیاندازن اگه تا 10 سال دیگه هم قیمت مسکن ثابت باشه 80درصد مردم قدرت خرید ندارن.پس انتظار تشکر نداشته باشن
Iran (Islamic Republic of)
جولد
۱۹:۳۰ ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
سلام
آقای وزیر قیمت ثبات هم داشته باشد ،قدرت خرید نداریم
فکری به حال پایین آوردن قیمت مسکن بکنید
تشکر
Iran (Islamic Republic of)
سید عباس حسینی
۱۳:۴۶ ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
با سلام , به نظر من در قیمت گذاری املاک بایستی از کارشناسان دارای صلاحیت نظام مهندسی جهت استحکام و کیفیت ساخت و از کارشناسان دادگستری و کارشناس ثبت بطور همزمان استفاده شود دولت باید برای نحوه قیمت گذاری املاک فکر اساسی كند.
آخرین اخبار