مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) بیان کرد:

نصب هفت سين بزرگ دفاع مقدس وقرآن درقطعات شهدا

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) از برنامه های ویژه این مجموعه برای خدمات رسانی به شهروندان تهرانی در پنجشنبه و جمعه پایانی سال خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران اکبر توکلی در خصوص طرح استقبال از بهار 93 سازمان بهشت زهرا(س) گفت: مراسم ويژه روز درختكاري در سازمان و قطعات شهدا در روز 15 اسفندماه برگزار شده و عطرافشاني و غبار روبي مزار شهيدان گمنام و نصب كارت تبريك و پرچم نو در محوطه مجموعه نیز در دستور کار قرار دارد.

وی برگزاري همايش تجليل از هنرمندان خاموش و عطر افشاني و غبارروبي مزار هنرمندان آرميده در سازمان بهشت زهرا(س) را از دیگر برنامه های هفته پاياني سال خواند و تصریح کرد: ساخت و نصب هفت سين بزرگ دفاع مقدس و قرآن در قطعات مطهر شهدا و پخش برنامه هاي مختلف راديو و تلويزيوني به صورت زنده و توليدي از شبكه هاي مختلف داخلي و خارجي صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران در هفته آخر اسفندماه انجام می شود.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) اهداي گل و گلدان و گلاب به زائران قبور مطهر شهدا در لحظه تحويل سال 93 را از دیگر برنامه ها خواند و اظهار کرد: تهيه بسته هاي فرهنگي در 5 عنوان به تيراژ ده هزار نسخه جهت اهدا به مراجعان و زائران در موضوعاتی همچون: ياد معاد، احكام اموات، فضيلت زيارت قبور شهدا و ... تهیه دیده شده است.

وی درباره تمهیدات ویژه ترافیکی آخر سال ادامه داد: به همین منظور تمهيدات ويژه ترافيكي 5 شنبه و جمعه آخر سال، تهيه 50 هزار نسخه بروشور راهنماي قطعات حاوي پيام هاي ترافيكي با هماهنگي پليس راهور، هماهنگي جهت استقرار 1500 نيروي پليس راهور در محدوده بهشت زهرا (س) و حرم امام راحل(ره) و قطعات عمومي جهت راهنمايي و كمك به ترافيك روان این 2 روز انجام خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) همچنین ادامه داد: پيش بيني ورودي ها و خروجي هاي ضروري در سازمان، بخش جديد و حرم مطهر، نصب و استقرار راه بند و موانع فيزيكي مورد نياز در طرح ويژه ترافيكي، همكاري با پليس راهور در اجراي دستورالعمل هاي ترافيكي ويژه ايام پايان سال 1392 انجام شده و این در حالیست که در جلسه با پليس راهور و هماهنگي هاي لازم نیز انجام گرفته است.

توکلی با تاکید بر تبليغات محيطي و اطلاع رساني ويژه ايام پایانی سال گفت: اجراي برنامه هاي ويژه تحويل سال در حرم مطهر و قبور منور شهدا و پذيرايي از مدعوين و برپايي ايستگاه هاي فرهنگي صلواتي در محوطه مجموعه ازجمله خدمات رسانی هایی است که انجام می شود. همچنین مراسم ويژه ارتحال حاج سيد احمد آقا و همسر مكرمه امام خميني (ره) هم برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/
برچسب ها: دفاع ، مقدس ، قرآن ، گلاب ، زائر ، قبور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار