وزير اقتصاد عنوان كرد:

خوشبيني در سرمايه گذاري با كمك اعتماد مردم/دنبال افزايش ارزش بازار هستيم

وزير امور اقتصادي و دارايي گفت: اعتماد مردم به بازار سرمايه حاكي از خوشبيني مردم نسبت به آينده اين بازار و رسيدن به شرايط بهتر بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران ، علي طيب نيا در نشست مشترك با مديران شركت هاي سرمايه گذاري و فعالان بزرگ بازار سرمايه با بيان اين مطلب اظهار داشت: دولت تدبير و اميد با تكيه بر اعتماد مردم برنامه ريزي هايي را اتخاذ كرد كه در نهايت اعتماد مردم به دولت جذب شد.

وي تصريح كرد: مردم نياز دارند دارايي و پس اندازهاي خود را با بالاترين بازدهي و كمترين ميزان ريسك حفظ نمايند و بهترين مكان براي رسيدن به اين هدف بازار بورس است.

طيب نيا افزود: يكي از سياستهاي دولت اين بود كه با اطميناني كه به مردم مي دهد سرمايه ها را به سمت بازار سرمايه سوق دهد.

وزير اقتصاد يكي از موفقيت هاي مهم بازار سرمايه در دولت تدبير و اميد را ورود 500 هزار نفرسهامدار جديد در بازار بورس عنوان كرد.

***به دنبال افزايش ارزش بازار هستيم

 علي طيب نيا با اشاره به برنامه ريزي هاي صورت گرفته براي ورود سهام عدالت به بازار سرمايه اظهار داشت: شفاف ترين و مناسب ترين گزينه براي واگذاري، بازار بورس مي باشد.

وي درخصوص نوسانات اخير بازار سرمايه كشور نيز گفت: افزايش قيمت ها حباب گونه بود و به همين دليل دولت تصميم گرفت در جهت پيشگيري از تبعات احتمالي آن ورود پيدا كند.

وزير اقتصاد افزايش قيمت خوراك پتروشيمي را بعنوان يكي از دلايل نوسانات اخير بازار سرمايه برشمرد و خاطر نشان كرد: بازار سرمايه و صنايع پتروشيمي آمادگي پذيرش قيمت زير 10 سنت را دارند كه با مذاكرات صورت گرفته اميدواريم مجلس نسبت به اين موضوع مساعدت نمايد.

طيب نيا همچنين از عرضه سهام خرد در بازار خبر داد و گفت: با عرضه سهام خود در بازار جلوي رشد بي رويه افزايش قيمت گرفته شد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار